Η Μάρω Κοντού συμπληρώνει την ένατη ημέρα νοσηλείας στο νοσοκομείο «Αττικόν», μετά από πτώση που υπέστη μέσα στο σπίτι της. Η αγαπημένη ηθοποιός υπέστη κάταγμα σε πλευρό και κάκωση στο ισχίο, ωστόσο η κατάστασή της παρακολουθείται καθημερινά από τους γιατρούς.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που μετέφερε ο Τάσος Τεργιάκης στην εκπομπή «Το Πρωινό», η Μάρω Κοντού δεν βρίσκεται σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, αλλά νοσηλεύεται στην καρδιολογική κλινική του νοσοκομείου, ενώ αντιμετωπίζεται αποκλειστικά με φαρμακευτική αγωγή.
Τι είπε ο Τάσος Τεργιάκης για την υγεία της Μάρως Κοντού
«Δεν είναι στη ΜΕΘ, είναι στην καρδιολογική κλινική. Οι γιατροί καθημερινά επαναξιολογούν την κατάσταση της υγείας της, να δουν τι καλύτερο μπορούν να κάνουν. Με φαρμακευτική αγωγή είναι η αγαπημένη μας ηθοποιός, δεν υπάρχει προς το παρόν ορίζοντας για εξιτήριο ή κάτι άλλο», ανέφερε ο δημοσιογράφος.
Όπως πρόσθεσε, οι επισκέψεις στο δωμάτιο της ηθοποιού είναι περιορισμένες, καθώς οι οικείοι της θέλουν να διατηρήσουν ήρεμο το περιβάλλον ώστε να επικεντρωθεί στην ανάρρωσή της. «Αυτό που έχουμε μάθει είναι ότι την επισκέπτονται λίγοι άνθρωποι και όχι πολλοί. Δεν έχει κάνει χειρουργείο, αντιμετωπίζονται με φάρμακα τα τραύματα», συμπλήρωσε ο Τάσος Τεργιάκης.
Τι σημαίνει η παραμονή στην καρδιολογική κλινική
Το γεγονός ότι η Μάρω Κοντού παραμένει στην καρδιολογική κλινική και όχι σε ορθοπεδικό τμήμα, παρότι τα τραύματα είναι κάταγμα και κάκωση, δείχνει ότι οι γιατροί παρακολουθούν συνολικά την κατάσταση του οργανισμού της — κάτι απολύτως λογικό λαμβάνοντας υπόψη την ηλικία της.
Η αποφυγή χειρουργείου και η επιλογή της συντηρητικής αντιμετώπισης είναι μια προσέγγιση που συχνά προτιμάται σε ασθενείς αυτής της κατηγορίας, καθώς ένα χειρουργείο θα ενείχε μεγαλύτερο ρίσκο από όσο η ίδια η αποθεραπεία με φάρμακα και ακινητοποίηση.

Η απουσία ορίζοντα για εξιτήριο δεν είναι απαραίτητα κακό σημάδι — δείχνει ότι οι γιατροί προτιμούν να την κρατήσουν υπό στενή παρακολούθηση μέχρι να σταθεροποιηθεί πλήρως η εικόνα. Η Μάρω Κοντού, με τη μακρόχρονη πορεία της στο ελληνικό θέατρο και την τηλεόραση, παραμένει μια από τις πιο αγαπημένες μορφές του ελληνικού πολιτισμού και τα μηνύματα στήριξης από συναδέλφους και κοινό συνεχίζονται.


















