Υπάρχει κάτι παράδοξο στο φετινό Survivor. Από τη μία, μοιάζει με ένα τηλεοπτικό déjà vu, σαν να ανοίγει ξανά μια σελίδα που πιστεύαμε πως είχε κλείσει. Από την άλλη, είναι ίσως η πιο κρίσιμη στιγμή στην ιστορία του παιχνιδιού. Εικοσιτέσσερις παίκτες –δώδεκα Αθηναίοι και δώδεκα Επαρχιώτες– φεύγουν για τον Άγιο Δομίνικο με ένα βάρος μεγαλύτερο απ’ ό,τι φαίνεται. Δεν παίζουν μόνο για το έπαθλο, αλλά για να αποδείξουν ότι το Survivor έχει ακόμη θέση στα ελληνικά βράδια.
Το reality του ΣΚΑΪ ξεκινά στις 11 Ιανουαρίου, με τον Γιώργο Λιανό ξανά στην παρουσίαση, αλλά σε πιο δύσκολο ρόλο από ποτέ. Θα χρειαστεί να ισορροπήσει ανάμεσα στις υποχρεώσεις του στην Ολλανδία και στις αφιλόξενες παραλίες του Άγιου Δομίνικου. Εκεί όπου φέτος, η παρουσία του Ατζούν δεν θα περιοριστεί πίσω από τις κάμερες. Θα τον δούμε να αντικαθιστά προσωρινά τον Λιανό σε λίγα επεισόδια, κάτι που θυμίζει τα πρώτα χρόνια του format.

Survivor – Το κοινό επιστρέφει στο παιχνίδι
Η μεγάλη αλλαγή δεν είναι στους στίβους μάχης ούτε στα αγωνίσματα. Είναι στο ποιος αποφασίζει ποιος φεύγει. Το κοινό επιστρέφει. Η ψήφος του θεατή ξαναμπαίνει στο παιχνίδι, σε μια κίνηση που φέρνει πίσω την αίσθηση συμμετοχής και ενθουσιασμού που είχε χαθεί. Η περσινή σεζόν, χωρίς αυτή τη φωνή, αποδείχθηκε η πιο αδύναμη στην ιστορία του παιχνιδιού. Τώρα, το Survivor ποντάρει ξανά σε αυτό που πάντα το έκανε να ξεχωρίζει: το συναίσθημα του θεατή που νιώθει πως επηρεάζει το αποτέλεσμα.
Η παραγωγή του Ατζούν προσπαθεί να στήσει ένα Survivor πιο σκληρό, πιο καθαρό και οπτικά ανανεωμένο. Οι νέοι στίβοι μάχης υπόσχονται εντυπωσιακά πλάνα και έντονη δράση, με στόχο να επαναφέρουν την παλιά του λάμψη. Όμως πίσω από τα όμορφα πλάνα, κρύβεται η αγωνία ενός τηλεοπτικού «τεστ επιβίωσης». Αν αυτή η σεζόν αποτύχει, μπορεί να είναι η τελευταία.
Το τηλεοπτικό στοίχημα του ΣΚΑΪ
Για τον ΣΚΑΪ, το Survivor δεν είναι απλώς ένα πρόγραμμα. Είναι ο καθρέφτης της εποχής που ο σταθμός κυριαρχούσε. Μαζί με το MasterChef, που επιστρέφει λίγο αργότερα, αποτελούν τα δύο μεγάλα στοιχήματα του χειμώνα. Και το μήνυμα είναι σαφές, ή θα επιστρέψουν δυνατά, ή θα περάσουν στην ιστορία.
Για την τηλεόραση, αυτό σημαίνει πολλά. Όχι γιατί «θα δούμε ποιος θα κερδίσει», αλλά γιατί πρόκειται για ένα τηλεοπτικό πείραμα που θα καθορίσει αν η ελληνική τηλεόραση μπορεί ακόμα να συγκινεί μαζικά. Αν μπορεί να ενώνει, έστω και για λίγο, ανθρώπους γύρω από την ίδια οθόνη.
