Υπάρχουν στιγμές στις σειρές που δεν μοιάζουν με σεναριακή εξέλιξη, αλλά με έκρηξη. Ένα «κλικ» στο κινητό, μια φωνή που ακούγεται παραπάνω απ’ ό,τι πρέπει, κι όλο το οικοδόμημα της ψευδαίσθησης γκρεμίζεται. Αυτό ακριβώς συμβαίνει στο «Να μ’ αγαπάς», όταν η Νικαίτη αποφασίζει να παίξει το πιο επικίνδυνο παιχνίδι της ζωής της.
Η Στυλιανή, βυθισμένη στη διπλή της ζωή, δεν φαντάζεται πως εκείνη τη στιγμή που μιλά με τον Άγγελο, κάποιος την καταγράφει. Κι αυτός ο κάποιος είναι η Νικαίτη, που όχι μόνο μαθαίνει την αλήθεια για τη σχέση της με τον Άγγελο, αλλά κρατά πια το μυστικό στα χέρια της. Η ισορροπία αλλάζει. Η απειλή δεν είναι πια υπόσχεση. Είναι όπλο. «Δε γλιτώνεις», της λέει, και το εννοεί.
Ο Θεόφιλος επιστρέφει στο προσκήνιο
Την ίδια στιγμή, ο Θεόφιλος κάνει μια κίνηση που κανείς δεν περίμενε. Ζητά από τη Νικαίτη να επιστρέψει στο σπίτι των Καλλιγά. Για εκείνη, η στιγμή μοιάζει με δικαίωση. Για τη Ζωή όμως, είναι το σημείο χωρίς επιστροφή. Η μητέρα της επιστρέφει εκεί απ’ όπου ήθελε να ξεφύγει, και η σύγκρουσή τους παίρνει φωτιά. Η Νικαίτη φεύγει παρά τις αντιρρήσεις της κόρης της, αποφασισμένη να ξαναπάρει θέση στο τραπέζι της οικογένειας – έστω κι αν ξέρει πως εκεί δεν την περιμένει κανείς με αγάπη.
Η Σοφία, η Στυλιανή και το σπίτι που βράζει
Στην έπαυλη των Καλλιγά, τίποτα δεν είναι ήσυχο. Η Σοφία συνεχίζει να κινεί τα νήματα, απειλώντας τον Θεόφιλο, ενώ η Νικαίτη παρακολουθεί. Μέχρι που ακούει κάτι που δεν θα έπρεπε ποτέ να ακούσει. Μια συνομιλία που αποκαλύπτει ποια είναι πραγματικά η Στυλιανή – η πληροφοριοδότης του Άγγελου. Από εκείνη τη στιγμή, τα χαρτιά ανακατεύονται ξανά. Η Νικαίτη έχει πλέον το πάνω χέρι και η Στυλιανή αντιλαμβάνεται πως η εποχή που μπορούσε να κρύβεται έχει τελειώσει.
Όταν η εξουσία αλλάζει χέρια
Κανείς δεν ξέρει ποιος θα σταθεί όρθιος όταν πέσουν οι μάσκες. Το μόνο βέβαιο είναι πως η Νικαίτη δεν είναι πια η γυναίκα που προσπαθούσε να επιβιώσει. Είναι εκείνη που αποφασίζει ποιος θα πληρώσει το τίμημα. Και στο «Να μ’ αγαπάς», τίποτα δεν είναι πιο επικίνδυνο από μια γυναίκα που έχει πια στα χέρια της την αλήθεια.
