Flyover: Οι αμφιβολίες του Γ. Παπαϊωάννου για τον ρόλο του Μετρό στην ανακούφιση της κυκλοφορίας – Ακούστε τον στο Ράδιο Θεσσαλονίκη (ΗΧΗΤΙΚΟ)
Από τους 100 επιβάτες που θα χρησιμοποιούν το Μετρό, σήμερα οι 60 από αυτούς μετακινούνται με λεωφορείο και οι 40 με αυτοκίνητο…. άντε να πάει 70- 30. Ας μην σκεφτόμαστε ότι το μετρό θα εξαφανίσει τα αυτοκίνητο σημείωσε ο αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του ΑΠΘ
Όταν θα κλείσουμε μία λωρίδα στην περιφερειακή θα υπάρξει ανακατεύθυνση της κυκλοφορίας. Κάποιοι κόμβοι θα επιβαρυνθούν. Εκεί η χρήση της τροχαίας σε κάποια βάση θα βοηθήσει. Το θέμα είναι τι θα κάνουμε ως πολίτες. Πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία, υπογράμμισε.
Σε ότι αφορά τον χρόνο κατασκευής και αν είναι αρκετά τα 3 χρόνια ο κ. Πολίτης απάντησε θετικά. Εξηγώντας είπε ότι αυτό το έργο είναι διαφορετικό από το Μετρό. Καταρχάς δεν έχει αρχαιολογικές απαιτήσεις και το κομμάτι της χρηματοδότησης που είναι εξασφαλισμένο. Επιπλέον η πίεση που θα ασκηθεί στο κυκλοφοριακό θα είναι και αυτός ένας παράγοντας για την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων.