Λίγες ώρες μετά τη μήνυση εις βάρος του, ο Γιώργος Μαζωνάκης ανέβηκε κανονικά στη σκηνή της «Ακτής Πειραιώς». Όχι σαν κάποιος που προσπαθεί να αποφύγει τα βλέμματα, αλλά σαν ένας άνθρωπος που γνωρίζει πως κάθε του λέξη θα ακουστεί διαφορετικά. Η επιλογή του να ανοίξει το πρόγραμμα με το Ανήκω σε εμένα δεν ήταν τυχαία. Ο στίχος –και κυρίως η παραλλαγή του– έμοιαζε περισσότερο με δήλωση στάσης παρά με ερμηνεία. «Δεν θέλω κανέναν μέσα στη μοναχικότητά μου», είπε. Και ο κόσμος, αντί να ψιθυρίσει, φώναξε πιο δυνατά.
Μέσα στην ένταση των ημερών, η εικόνα ενός τραγουδιστή που συνεχίζει να εμφανίζεται παρά τις κατηγορίες αποκτά σχεδόν συμβολική σημασία. Για κάποιους, είναι η ψυχραιμία του επαγγελματία. Για άλλους, η ψυχρότητα του ανθρώπου που αρνείται να δείξει ρωγμή. Σε κάθε περίπτωση, η πρεμιέρα δεν ήταν απλώς μουσική βραδιά. Ήταν σκηνή μιας ευρύτερης σύγκρουσης που μόλις άρχισε να ξεδιπλώνεται.
Η αντεπίθεση και το παρασκήνιο των καταγγελιών
Ο δικηγόρος του, Χαράλαμπος Λυκούδης, μίλησε για «ψευδείς και ανυπόστατες κατηγορίες», ανακοινώνοντας μηνύσεις κατά του 22χρονου που κατήγγειλε τον τραγουδιστή, αλλά και κατά γνωστού επιχειρηματία νυχτερινών κέντρων. Η υπόθεση δεν περιορίζεται σε μια καταγγελία. Πίσω της φαίνεται να υπάρχει ένα κουβάρι οικονομικών διαφορών, συμφωνιών που δεν τηρήθηκαν, προκαταβολών και υποχρεώσεων που κάθε πλευρά ερμηνεύει διαφορετικά.
Ο επιχειρηματίας, μέσω εξωδίκου, επιβεβαίωσε πως υπήρξαν συμφωνίες για συνεργασίες που δεν υλοποιήθηκαν, υποστηρίζοντας ότι είχε στηρίξει τον καλλιτέχνη ακόμη και στις πιο δύσκολες προσωπικές του στιγμές. Η πλευρά Μαζωνάκη απαντά κατηγορηματικά πως δεν υπάρχει καμία οφειλή, καμία οικονομική εκκρεμότητα, κανένα ίχνος αλήθειας στις αιχμές περί ευεργεσιών.
Η εικόνα πίσω από τα φώτα
Το ενδιαφέρον δεν είναι μόνο στις νομικές κινήσεις. Είναι στο πώς ένας καλλιτέχνης που έχει χτίσει τη δημόσια περσόνα του πάνω στην αυτοδιάθεση και την ελευθερία, αντιμετωπίζει μια υπόθεση που τον φέρνει στο κέντρο της πιο δύσκολης δημοσιότητας της καριέρας του. Η επιλογή του να εμφανιστεί κανονικά, να κοιτάξει το κοινό στα μάτια και να τραγουδήσει, δείχνει έναν άνθρωπο που θέλει να κρατήσει τον έλεγχο της αφήγησης.
Όμως η υπόθεση τώρα ανοίγει. Και όπως συμβαίνει πάντα με τον Μαζωνάκη, τίποτα δεν είναι ποτέ απλό. Ο τρόπος που θα κινηθεί από εδώ και πέρα, θα δείξει αν η φράση «Ανήκω σε εμένα» είναι στίχος ή δήλωση ζωής.
