Την έντονη αντίδραση του κοινού προκάλεσε η απόλυση του κωμικού Πάρι Ρούπου από γνωστή αλυσίδα πιτσαρίας, με το θέμα να σχολιάζεται εκτενώς στην εκπομπή Buongiorno της Φαίης Σκορδά.
Η παρουσιάστρια πήρε ξεκάθαρη θέση, τονίζοντας πως το πρόβλημα ξεκινά από την αρχική επιλογή της εταιρείας να συνεργαστεί με έναν stand up comedian που δεν ταίριαζε στο προφίλ και την αισθητική της:
«Το θέμα είναι αν μπορεί ένας stand up comedian να λέει ό,τι θέλει από όποια πλευρά κι αν είναι. Είναι αυτονόητη η απάντηση. Και το άλλο θέμα είναι αν η εταιρεία ήξερε με ποιον συνεργαζόταν επί της ουσίας…»
Η Φαίη Σκορδά συνέχισε λέγοντας ότι η φύση της stand up κωμωδίας συχνά συγκρούεται με την εικόνα πιο “οικογενειακών” brands:
«Εγώ αυτό που λέω είναι αν είναι απολύτως εναρμονισμένη η φύση του με αυτό που είμαστε σαν εταιρεία… Είναι το ίδιο να σε διαφημίζει η Μενεγάκη με αυτό; Λάθος επιλογή εξαρχής. Από τη στιγμή που το επέλεξες, υποστήριξε το».
Η τοποθέτησή της άνοιξε νέα συζήτηση γύρω από το κατά πόσο οι εταιρείες πρέπει να συνδέουν το brand τους με καλλιτέχνες που έχουν έντονη προσωπική έκφραση, ειδικά στον χώρο του stand up.
Πηγές: Απόσπασμα από την εκπομπή «Buongiorno» (26/9)