Ταχίνι: Ο Θησαυρός της διατροφής που κρύβεται στην κουζίνα σας

Το ταχίνι, αυτό το παχύρρευστο, κρεμώδες άλειμμα από σουσάμι, τείνει να περιορίζεται στις συνειδήσεις μας ως ένα είδος “νηστίσιμου” φαγητού.

Ωστόσο, η πραγματικότητα απέχει πολύ από την πεζή αυτή άποψη. Το ταχίνι, στην πραγματικότητα, αποτελεί έναν διατροφικό θησαυρό, γεμάτο με θρεπτικά συστατικά που προσφέρουν ασύγκριτα οφέλη στον οργανισμό.

Μία κουταλιά γεμάτη θρεπτικά συστατικά:

  • Πλούσια πηγή πρωτεΐνης: Το ταχίνι περιέχει πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, απαραίτητη για την ανάπτυξη και την καλή λειτουργία των μυών.
  • Ωφέλιμα λιπαρά οξέα: Περιέχει άφθονα ακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία συμβάλλουν στην υγεία της καρδιάς και του εγκεφάλου.
  • Πολύτιμα μέταλλα και ιχνοστοιχεία: Αποτελεί πλούσια πηγή μετάλλων και ιχνοστοιχείων, όπως ασβέστιο, μαγνήσιο, σίδηρο και ψευδάργυρο, απαραίτητα για την ισορροπία και την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού.

Ξεπερνώντας τα στερεότυπα:

Στις χώρες της Μέσης Ανατολής, το ταχίνι κατέχει περίοπτη θέση στην καθημερινή διατροφή. Χρησιμοποιείται σε πλήθος πιάτων, από ορεκτικά και σαλάτες μέχρι γλυκά και σάλτσες.

Ήρθε η ώρα να ξεπεράσουμε τα στερεότυπα και να υιοθετήσουμε και εμείς αυτό το διατροφικό διαμάντι.

Ανακαλύπτοντας τα οφέλη:

  • Ενσωμάτωση στην καθημερινή διατροφή: Το ταχίνι μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί στο πρωινό, το κολατσιό ή το βραδινό σας, προσθέτοντας θρεπτική αξία και γεύση.
  • Ποικιλία συνταγών: Πλήθος συνταγών, πέρα από την κλασική ταχινόπιτα, μπορούν να δημιουργηθούν με βάση το ταχίνι, προσφέροντας γευστικές και υγιεινές επιλογές.
  • Υγιεινές ποσότητες: Η υιοθέτηση του ταχινιού στην καθημερινή διατροφή οφείλει να γίνεται με μέτρο, λαμβάνοντας υπόψη τις θερμίδες και τα θρεπτικά συστατικά που περιέχει.

Τι κερδίζετε με μόλις μία κουταλιά ταχίνι

➜ Ενέργεια 89 θερμίδες

➜ Πρωτεΐνη 2,55 γρ.

➜ Ολικά λιπαρά 8,06 γρ.

➜ Υδατάνθρακες 3,18 γρ.

➜ Φυτικές ίνες 1,4 γρ.

➜ Απλά σάκχαρα 0,07 γρ.

➜ Ασβέστιο 64 mg

➜ Σίδηρος 1,34 mg

➜ Μαγνήσιο 14 mg

➜ Φώσφορος 110 mg

➜ Κάλιο 62 mg

➜ Νάτριο 17 mg

➜ Ψευδάργυρος 0,69 mg

➜ Χαλκός 0,242 mg

➜ Μαγγάνιο 0,218 mg

➜ Σελήνιο 0,3 μg

➜ Θειαμίνη 0,183 mg

➜ Ριβοφλαβίνη 0,071 mg

➜ Νιασίνη 0,818 mg

➜ Παντοθενικό οξύ 0,104 mg

➜ Βιταμίνη Β6 0,022 mg

➜ Φυλλικό οξύ 15 μg

➜ Βιταμίνη E 0,04 mg

Ας αγκαλιάσουμε το ταχίνι! Ας αφήσουμε αυτόν τον διατροφικό θησαυρό να δωρίσει στον οργανισμό μας υγεία, ενέργεια και ευεξία.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) προς το TvFreaks.gr

kelly

Αρθρογράφος: Κέλλυ Νομικού

Ονομάζομαι Κέλλυ Νομικού, είμαι δημοσιογράφος και έχω αποφοιτήσει από το Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Οι αγαπημένες μου στήλες είναι gossip, celebrities και ειδησεογραφικά νέα της επικαιρότητας. Λατρεύω την φύση και ειδικά τις βόλτες στα βουνά. - Email

Η θρυλική επιστροφή: Η Χάιντι Κλουμ ξανά “Αγγελάκι” της Victoria’s Secret

Σάνεν Ντόχερτι: Η αλήθεια για τον καυγά με την Τζένι Γκαρθ και την απόλυσή από το Beverly Hills 90210