Connect with us

viral

5 έξυπνες τεχνικές που μπορούν να σας βοηθήσουν να ανακουφίσετε γρήγορα το άγχος

Άγχος και Στρες! 5 έξυπνες τεχνικές για να αντιμετωπίσεις τα συμπτώματα

Published

on

Σύμφωνα με μια έρευνα περισσότεροι από 40 εκατομμύρια ενήλικες στις ΗΠΑ υποφέρουν από αγχώδεις διαταραχές, οι οποίες δυσκολεύουν τη ζωή τους.

Σύμφωνα με μια έρευνα περισσότεροι από 40 εκατομμύρια ενήλικες στις ΗΠΑ υποφέρουν από αγχώδεις διαταραχές, οι οποίες δυσκολεύουν τη ζωή τους. Επιπλέον, περίπου το 77% των ανθρώπων έχουν πει ότι τα αυξημένα επίπεδα στρες έχουν αρνητικές επιπτώσεις στη σωματική τους υγεία.

Δεν μπορούμε να πούμε ότι έχουμε μια μαγική λύση σε αυτά τα 2 ζητήματα, αλλά ίσως έχουμε κάποιες χρήσιμες συμβουλές. Το μόνο άτομο που μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε το στρες και το άγχος σας είναι ο εαυτός σας.

Ψάξαμε και βρήκε 5 απλές και γρήγορες ασκήσεις και τεχνικές που μπορεί να σας φανούν χρήσιμες για να σας απαλλάξουν από όλο το άγχος.

1α. Η αρχαία ιαπωνική μέθοδος

Σύμφωνα με αυτή την τεχνική , τα 5 δάχτυλά μας εκφράζουν διαφορετικά συναισθήματα και συναισθήματα.

Αντίχειρας: Είναι αυτός που σας βοηθά να απαλλαγείτε από το άγχος και τις πολλαπλές ανησυχίες σας.
Δείκτης: Αντιπροσωπεύει τους φόβους σας.
Μέσαιος: Η οργή και η πικρία μπορούν να καταπολεμηθούν μέσα από αυτό το δάχτυλο.
Παραμέσος: Μπορείτε να απαλλαγείτε από τη μελαγχολία και την κατάθλιψη.
Μικρός: Εκεί βρίσκεται η αυτοεκτίμησή σου, που σου προσφέρει αισιοδοξία στη ζωή.

1β. Κρατήστε κάθε δάχτυλο με τη γροθιά σας.

Το πρώτο βήμα είναι να πιάσετε κάθε δάχτυλο με το αντίθετο χέρι σας και να το κρατήσετε σε μια σφιχτή γροθιά.

Ξεκινάς με τον αντίχειρά σου και επαναλαμβάνεις με κάθε δάχτυλο. Πρέπει να κρατάτε κάθε δάχτυλο για 1-2 λεπτά .

Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, θα αρχίσετε να αισθάνεστε τον σφυγμό σας και τότε θα ξέρετε ότι η τεχνική λειτουργεί πραγματικά.

Μπορείτε να επαναλάβετε αυτήν την άσκηση σε καθημερινή βάση και μπορεί να παρατηρήσετε πόσο καλύτερα αντιμετωπίζετε το στρες και το άγχος στην καθημερινότητά σας.

2. Ασκήστε πίεση στο κέντρο της παλάμης σας.

Μπορείτε να συνδυάσετε την άσκηση των δακτύλων που αναφέρθηκε παραπάνω με αυτή τη μέθοδο πίεσης . Απλώς ασκείτε ελαφρά πίεση στο κέντρο της παλάμης σας με τον αντίθετο αντίχειρα για τουλάχιστον 1 λεπτό .

Θα μπορούσατε επίσης να κάνετε μασάζ σε αυτό το σημείο με αριστερόστροφες κινήσεις και μπορεί να παρατηρήσετε την πτώση του γρήγορου καρδιακού σας παλμού.

3. Κάντε λίγη κοιλιακή αναπνοή.

Το πρώτο βήμα εδώ είναι να βρείτε ένα άνετο σημείο, είτε καθισμένοι είτε ξαπλωμένοι .
Στη συνέχεια, θα χρειαστεί να βάλετε το ένα χέρι στο στήθος σας και το άλλο χέρι στην κοιλιά σας.

Θα πρέπει να πάρετε μια βαθιά αναπνοή , αλλά από την κοιλιά σας, όχι από το στήθος σας. Με αυτόν τον τρόπο, η κοιλιά σας θα σπρώξει το χέρι σας προς τα πάνω, αλλά το στήθος σας θα παραμείνει ως έχει χωρίς καμία κίνηση.

Μπορείτε να εκπνεύσετε με τα χείλη σας σφιγμένα, σαν να προσπαθείτε να σφυρίξετε. Το χέρι στην κοιλιά σας πρέπει να πάει πίσω προς τα μέσα.

Στην πραγματικότητα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το χέρι για να σπρώξετε όλο τον αέρα έξω από την κοιλιά σας.

Μπορείτε να επαναλάβετε αυτή την άσκηση 3 έως 10 φορές . Μην το βιάζεστε, αλλά δώστε στις αναπνοές σας όσο χρόνο χρειάζεται.

Θα πρέπει να σημειώσετε πώς σας κάνει να νιώθετε αυτή η μέθοδος και εάν βελτιώνει τον καρδιακό σας ρυθμό, τότε μπορείτε να συνεχίσετε να το κάνετε.

4. Το τέντωμα είναι φίλος σου.

Υπάρχουν πολλές ασκήσεις διατάσεων που μπορείτε να κάνετε εύκολα στο σπίτι, αλλά σκεφτήκαμε να μοιραστούμε 2 που ίσως δεν γνωρίζετε.

Για αυτό, θα χρειαστεί να σηκωθείτε με τα πόδια σας 3-4 πόδια μακριά και τα χέρια σας πίσω από την πλάτη σας . Το χέρι σας πρέπει να κρατά τις 2 άκρες μιας πετσέτας.

Στη συνέχεια θα χρειαστεί να σκύψετε προς τα εμπρός με το κεφάλι σας στραμμένο προς το έδαφος. Στη συνέχεια, μπορείτε να αρχίσετε να μετακινείτε τα χέρια σας πάνω-κάτω ενώ κρατάτε ακόμα την πετσέτα.

Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε το κάθισμα της σπονδυλικής στήλης , για το οποίο θα χρειαστεί να καθίσετε ευθεία προς την άκρη μιας καρέκλας.

Στη συνέχεια, τοποθετήστε το δεξί σας χέρι στο πίσω μέρος της καρέκλας και το αριστερό σας χέρι στον δεξιό μηρό σας.

Εισπνεύστε βαθιά και περιστρέψτε τη σπονδυλική σας στήλη προς τα δεξιά και μετά επαναλάβετε την άσκηση από την άλλη πλευρά.

5. Εξασκηθείτε στην ενσυνειδητότητα.

Το Mindfulness είναι η πρακτική όπου συγκεντρωνόμαστε πλήρως στις σκέψεις και τα συναισθήματά μας.

Είναι να είσαι πλήρως συγκεντρωμένος στην παρούσα ζωή, ανεξάρτητα από το πώς μοιάζει. Και υπάρχει ένας τρόπος που μπορείτε να το κάνετε αυτό μέσω της αναπνοής:

Πρώτα, πρέπει να βρείτε έναν χρόνο και ένα σημείο όπου μπορείτε να παραμείνετε ήρεμοι και να συγκεντρωθείτε στο εσωτερικό σας μυαλό. Θα μπορούσε να είναι στο μετρό στο δρόμο σας για το σπίτι, στο ντους ή ενώ ετοιμάζετε το δείπνο.

Επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας παρατηρώντας την κίνηση της κοιλιάς σας ενώ αναπνέετε μέσα και έξω. Ξεχάστε όλα τα άλλα που κοροϊδεύουν τον εγκέφαλό σας.

Προσπαθήστε να μείνετε σε αυτή την ήρεμη κατάσταση για τουλάχιστον 5 λεπτά και μην αφήσετε άλλες σκέψεις να εισέλθουν στο μυαλό σας. Θα πρέπει να εστιάσετε μόνο στην αναπνοή σας.

Έχετε ασκήσει ποτέ κάποια από τις παραπάνω μεθόδους; Αν ναι, πώς σας βοήθησαν να ανακουφίσετε το καθημερινό άγχος και το άγχος σας;


Ακολουθήστε το TvFreaks στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Είμαι η Άννα Ξενοπούλου και είμαι αρθρογράφος. Έχω αποφοιτήσει απο ΙΙΕΚ Δημοσιογραφίας και μιλάω Αγγλικά και Ιταλικά. Λατρεύω την μουσική και τα ζώα και ειδικά τον αγαπημένο μου Παρούλη. Μπορείτε να μου στείλετε emai εδώ: [email protected]

Το όνομα της Ελένης Μενεγάκης είναι συνδεδεμένο άρρηκτα με την Ελληνική τηλεόραση και σχεδόν οι πάντες την αναγνωρίζουν ως την
Media14 λεπτά ago

Αυτές είναι οι throwback φωτογραφίες της Ελένης Μενεγάκη με ζαpτιέpεs που θέλει να κάψει

Πριν απο μερικές δεκαετίες και πολύ πριν τα social media γίνουν απαραίτητα για όλους η Σαμπρίνα μεσουρανούσε στα περιοδικά και κοσμούσε τα
Showbiz34 λεπτά ago

Όταν η Σαμπρίνα μας χάριζε την θρυλική φωτογραφία μέσα στην πισίνα! Υγρός πειpασμos

Αδιαμφισβήτητα η Αθηνά Οικονομάκου είναι ένα από αυτές τις παρουσίες που αλλάζουν το πρόσωπο της showbiz, αφού με τον μοναδικό της
Media55 λεπτά ago

Το απόλυτο fashion icon, Αθηνά Οικονομάκου φοράει το μαγιό που όλες θα ήθελαν

Η Ράνια Κωστάκη είναι η πιο περιζήτητη ραδιοφωνική παραγωγός και dj της χώρας, αφού εκτός απο την αισθησιακή της φωνή, η εντυπωσιακή
Media1 ώρα ago

Η Ράνια Κωστάκη ξεσηκώνει με φωτογραφία κόλαση! Αγκαλιά με τον στύλο θα σας σηκώσει την… διάθεση

Απο την αρχή όταν την πρωτοείδαμε αμέσως η Τόνια Κούμπα κατάφερε να ξεχωρίσει το μάτι μας. Πραγματικά εντυπωσιακή γυναίκα η
Media3 ώρες ago

Η Τόνια Κούμπα φοράει διαφανές μαγιό και μας τα μοστράρει ΟΛΑ στο πιάτο – Τρελό δωράκι

Survivor Spoiler: Σας έχουμε την διαρροή για την 1η ασυλίας της εβδομάδας στο ριάλιτι, αλλά και τους πρώτους 2 υποψήφιους προς αποχώρηση!
Media4 ώρες ago

Survivor Spoiler: Ο νικητής της 1ης ασυλίας και οι 2 πρώτοι υποψήφιοι

Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η Ιωάννα Μαλέσκου χτες και αυτό θα το διαπιστώσετε και εσείς μόλις δείτε τις εντυπωσιακές φωτογραφίες που ανακα
Media10 ώρες ago

Η Ιωάννα Μαλέσκου φόρεσε το κοντό σορτσάκι της και μας πέταξε στη μούρη τα πόδια της

Ένα απο τα πιο δυνατά ονόματα της Ελληνικής μουσικής σκηνής είναι η Ζόζεφιν η οποία κάθε χρόνο μας γίνεται όλο και περισσότερο απαραίτητη,
Media16 ώρες ago

Η Ζόζεφιν ποζάρει με μαγιό, με φόντο το ηλιοβασίλεμα και εμείς λιώνουμε μαζί της!

Το καλοκαίρι έφτασε και εμείς πρέπει επιτέλους να ανανεώσουμε τα νύχια μας. Αυτό θα το πετύχουμε με τα 10 must μανικιούρ για το καλοκαίρι
Γυναίκα16 ώρες ago

Δες τα 10 must μανικιούρ για το καλοκαίρι 2022-Δεν θα ξέρεις ποιο να επιλέξεις!

Αυτή η ρημαδιασμένη εποχή του χρόνου που όλοι περιμένουμε να έρθει, αλλά καμία απο εμάς δεν κάνει κάτι για να είμαστε έτοιμες για να βγούμε
Γυναίκα17 ώρες ago

Πώς μείωσα την κυτταρίτιδα μου; Συμβουλές, φαγητό, ασκήσεις και τι πραγματικά λειτουργεί για να βγείτε στην παραλία με μαγιό!

Τα πιο δημοφιλή