in

Θα γίνει το TikTok η νέα Google;

TikTok εναντίον Google…μάχη γιγάντων

Σύμφωνα με την Google, έως και το 40% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών χρησιμοποιούν το TikTok ως πηγή πληροφοριών.
tik tok

Σύμφωνα με την Google, έως και το 40% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών χρησιμοποιούν το TikTok ως πηγή πληροφοριών.

Το κοινό του TikTok είναι 1 δισεκατομμύριο ενεργοί χρήστες μηνιαίως, επομένως η εφαρμογή έχει λάβει εξέχουσα θέση δίπλα σε άλλες μηχανές αναζήτησης και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Για να αξιολογήσουμε πόσο φιλικοί είναι οι αλγόριθμοι αναζήτησης του TikTok, μια έρευνα σε χρήστες μεγάλης εταιρίας ψηφιακού μάρκετινγκ, SEO κ.λπ., πραγματοποίησαν μια σειρά πειραμάτων για να αποκτήσουν εμπειρία χρησιμοποιώντας την εφαρμογή.

Γιατί είναι τόσο δημοφιλές το TikTok;

Ο Prabhakar Raghavan, ο οποίος διευθύνει τον οργανισμό Knowledge & Information της Google, ισχυρίστηκε ότι οι νέοι χρήστες δεν θέλουν να πληκτρολογήσουν λέξεις-κλειδιά. αναζητούν νέο, πιο ελκυστικό περιεχόμενο.

Χρησιμοποιώντας το TikTok, οι χρήστες μπορούν να παρακολουθήσουν και να μοιραστούν βίντεο 30 δευτερολέπτων που έχουν τραβηχτεί σε κινητές συσκευές και να κρατήσουν τις γνώσεις του δημιουργού στο μυαλό τους.

Το TikTok έχει διατηρήσει τη δημοτικότητά του από την κυκλοφορία του το 2016, αλλά κέρδισε ακόμα μεγαλύτερη δημοτικότητα κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

tik tok google

Γιατί υπάρχει μια κατηγορία ανθρώπων που χρησιμοποιούν το TikTok πιο συχνά από την Google; Υπάρχουν διάφοροι λόγοι:

1.Οι σύγχρονοι χρήστες έχουν μικρότερο εύρος προσοχής και θέλουν να λαμβάνουν πληροφορίες γρήγορα. Τα βίντεο TikTok των 60 δευτερολέπτων χρησιμοποιούν αυτόν τον δείκτη.

2.Ορισμένοι χρήστες είναι δυσαρεστημένοι με την ποιότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google. Πρώτον και κύριον, η μηχανή αναζήτησης τους αναγκάζει να να ψάξουν μέσα από διαφημίσεις. 

Επίσης, επειδή είναι οι ειδικοί στην ψηφιακή τεχνολογία επιμελούνται προσεκτικά την εμφάνιση των προϊόντων και των υπηρεσιών στις μηχανές αναζήτησης. 

Το TikTok, αντίθετα, παρέχει γρήγορη πρόσβαση στο περιεχόμενο από δημιουργούς με εμπειρία από πρώτο χέρι με ένα συγκεκριμένο προϊόν ή γνώση σε ένα συγκεκριμένο θέμα.

3.Η σελίδα “Για εσάς” του TikTok εμφανίζει βίντεο που μπορεί να ενδιαφέρουν ο χρήστης και αφορά περισσότερο την εξατομίκευση και την ανακάλυψη περιεχομένου. 

Οι χρήστες λαμβάνουν περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντα τους, τη διάρκεια παραμονής τους σε συγκεκριμένα βίντεο ή το πόσο τους αρέσουν ή τα σχολιάζουν. 

Ταυτόχρονα, η Google, ως μηχανή αναζήτησης, χρησιμοποιεί το σύστημα των παραγόντων κατάταξης και την κατανόηση της πρόθεσης αναζήτησης. 

Αν και η Google εξατομικεύει τα αποτελέσματά της για τους χρήστες, δεν είναι τόσο λεπτομερής όσο στο TikTok.

Σύμφωνα με τα δεδομένα της έρευνας από την αναφορά Ερωτήσεις Αναζήτησης, οι χρήστες αναζητούν στο Google ερωτήματα όπως:

  • «πώς να μοιραστείτε το TikTok στην ιστορία του Instagram» 
  • «Πώς να φτιάξετε 3 λεπτά TikTok» 
  • «Ποια hashtags σας δίνουν τα περισσότερα likes στο TikTok» 
  • «ποιο είναι το πιο ιογενές TikTok», “πώς να αποκτήσετε το TikTok” και πολλά άλλα.

Οι πιο πρόσφατες τάσεις λέξεων-κλειδιών στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο αποκαλύπτουν επίσης πολλά νέα trending σχετικά με την εφαρμογή TikTok, όπως φίλτρα AI και φωνητικά εφέ.

TikTok εναντίον Google

Τα αποτελέσματα της έρευνας σχετικά με τη χρησιμότητα της αναζήτησης στο TikTok έδειξαν ότι πολλά πλεονεκτήματα θα μπορούσαν να εντοπιστούν στην επανεξέταση της οπτικής αναζήτησης.

Ωστόσο, υπάρχει επίσης η άποψη ότι η Google είναι μια πιο σοβαρή πηγή και ο πρωταρχικός σκοπός του TikTok είναι η ψυχαγωγία.

Σύμφωνα με σχόλια σχετικά με τα μειονεκτήματα της αναζήτησης TikTok, τα πιο συνηθισμένα είναι ότι έχει περιεχόμενο που αποσπά την προσοχή, που δεν παρέχει άμεση απάντηση και πρέπει να ελεγχθεί. 

Επιπλέον, υπήρχαν απροσδόκητα μειονεκτήματα, όπως η ανάγκη λήψης της εφαρμογής ή η δυσκολία προσαρμογής σε τέτοια αποτελέσματα.

Αν λάβουμε υπόψη τους στόχους των δημιουργών, το μεγαλύτερο, πιο βαθύ, αειθαλές, χρήσιμο περιεχόμενο δεν θα λειτουργήσει σε αυτόν τον χώρο. Επομένως, το TikTok θα πρέπει επίσης να βρει έναν τρόπο να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να δημιουργούν περιεχόμενο με δυνατότητα αναζήτησης.

Ένα συχνό πρόβλημα που σχετίζεται με την ανεπαρκή επαλήθευση των γεγονότων στο TikTok και την παραπληροφόρηση. 

Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα του Guardian , η υπηρεσία αντιλαμβάνεται τις ψευδείς πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων λανθασμένων δεδομένων, ως αξιόπιστες και αξιόπιστες.

Ωστόσο, το TikTok εργάζεται για τη βελτίωση των αλγορίθμων του. Για παράδειγμα, αφαίρεσε σχεδόν 700.000 βίντεο μέσα σε ένα έτος, συμπεριλαμβανομένων βίντεο παραπληροφόρησης για τις εκλογές, αλλά και παραποιημένων μέσων.

Στην έρευνά πάντως όσοι ερωτηθήκανε αν: «Πιστεύετε ότι το TikTok μπορεί να πάρει τη θέση της Google για καθημερινές αναζητήσεις;». Μόνο το 10% των ερωτηθέντων απάντησε με «Ναι».

Το σίγουρο είναι ότι το μέλλον της αναζήτησης, αλλάζει και όπως φαίνεται με γοργούς ρυθμούς και πλέον τα βίντεο θα έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στις αναζητήσεις μας.

Όλα αυτά βέβαια δεν θα γίνουν απο την μια μέρα στην άλλη σίγουρα όμως το Tik Tok αρχίζει και κερδίζει τεράστιο έδαφος, απέναντι στην Google!

TikTok εναντίον Google


Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) προς το TvFreaks.gr

  • Ακολουθήστε μας στο Google News
  • Κάντε μας like στο Facebook
  • Κάντε μας like στο Twitter