in

1,5 δισεκατομμύριο συνδεδεμένοι χρήστες στο Youtube παρακολουθούν πλέον τα shorts

Η πλατφόρμα ροής μουσικής και βίντεο YouTube που ανήκει στην Google επιβεβαίωσε ότι περισσότεροι από 1,5 δισεκατομμύριο συνδεδεμένο

Η πλατφόρμα ροής μουσικής και βίντεο YouTube που ανήκει στην Google επιβεβαίωσε ότι περισσότεροι από 1,5 δισεκατομμύριο συνδεδεμένοι χρήστες παρακολουθούν πλέον Shorts κάθε μήνα, σε χρονικό διάστημα μόλις δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία τους.

Σύμφωνα με το TechCrunch, το YouTube προώθησε επίσης την ικανότητα των Shorts να οδηγεί τους θεατές σε κανάλια βίντεο μεγάλης διάρκειας των δημιουργών ως ένα ακόμα υποπροϊόν των επενδύσεών του σε Shorts.

Η εταιρεία, στην ανακοίνωσή της, τοποθέτησε την πλατφόρμα βίντεο της ως μια πλατφόρμα που αντικατοπτρίζει καλύτερα την πραγματικότητα του σημερινού θεατή, ο οποίος ασχολείται με το βίντεο σε διαφορετικές ώρες και μέρη κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι χρήστες θα θέλουν να κάνουν μια γρήγορη κύλιση σε πιο σύντομο περιεχόμενο, ειδικά όταν σκοτώνουν τον χρόνο τους ενώ βρίσκονται έξω.

Σε άλλες περιπτώσεις, όταν παρακολουθούν για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα τότε θα στραφούν σε παραδοσιακά βίντεο του YouTube για να το κάνουν, ανέφερε η ίδια έκθεση.

Ωστόσο, η αναφορά του YouTube δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη τον τρόπο με τον οποίο το TikTok εισχωρεί σταθερά στην επικράτειά του με δικό του περιεχόμενο μεγάλης μορφής και θα μπορούσε δυνητικά να παρασύρει τους δημιουργούς σε μια πλατφόρμα όπου τόσο το μικρότερο όσο και το μεγαλύτερο περιεχόμενο είναι πιο αλληλένδετο.


Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) προς το TvFreaks.gr

  • Ακολουθήστε μας στο Google News
  • Κάντε μας like στο Facebook
  • Κάντε μας like στο Twitter