fbpx
Connect with us

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πως θα ξυπνήσετε τον μεταβολισμό σας: 10 τροφές που θα τον κάνουν TURBO!

Δέσποινα Ιωάννου

Published

on

pos tha ksypnisete ton metavolismo sas 10 trofes pou tha ton kanoun turbo

Η πιο ευχάριστη δίαιτα είναι αυτή που  δεν σε αναγκάζει να πεινάσεις για να χάσεις βάρος.Βέβαια στις σωστές δίαιτες δεν αρκεί να αφαιρέσεις κάποια τροφές από την διατροφή αλλά παίζει σημαντικό ρόλο ποιες τροφές θα προσθέσεις στο διαιτολόγιο  που θα δώσουν ώθηση στο μεταβολισμό σου για να κάψει το σώμα σου πιο πολλές θερμίδες.

Έτσι, ένα σωστό διατροφικό πρόγραμμα -εκτός από τις απαγορεύσεις θα πρέπει να περιέχει και τα εξής τρόφιμα:

Φρούτα και λαχανικά

Εκτός από τις άφθονες βιταμίνες, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, η κατανάλωση των οποίων έχει αποδειχτεί πως αυξάνει κατά περίπου 10% το μεταβολισμό. Ένα έξτρα όφελος: Οι φυτικές ίνες προκαλούν κορεσμό και έτσι θα αργήσεις να ξαναπεινάσεις.

Πράσινο τσάι

Οι 10 τροφές που βάζουν φωτιά στο μεταβολισμό σου
Οι κατεχίνες που περιέχει προστατεύουν τον οργανισμό σου από τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες οι οποίες επιβαρύνουν τα όργανά σου και κάνουν το δέρμα σου να δείχνει πιο θαμπό και κουρασμένο. Επιπλέον, το πράσινο τσάι λειτουργεί και ως ένα σούπερ καύσιμο για το μεταβολισμό! Έχει διαπιστωθεί ερευνητικά ότι πίνοντας 2-3 φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα θα καις περίπου 100 θερμίδες παραπάνω!

Πιπέρι και καυτερή πιπεριά

Η καψαϊκίνη που περιέχουν τα καυτερά μπαχαρικά ενεργοποιεί το μεταβολισμό – αρκεί να είσαι fan των πικάντικων γεύσεων! Κι ένα ακόμα πλεονέκτημα: Οι καυτερές και πικάντικες γεύσεις μειώνουν την όρεξη ενώ ικανοποιούν την ανάγκη σου για έντονη γεύση. Αυτό σημαίνει πως είναι πιο εύκολο να περιοριστείς σε πιο μικρές μερίδες χωρίς να νιώθεις στέρηση.

Όσπρια

Κακώς έχεις στο μυαλό σου τα άνοστα ρεβίθια που σε ανάγκαζε να φας η μαμά σου! Με λίγη φαντασία τα όσπρια γίνονται νόστιμα και σούπερ υγιεινά πιάτα, όπως σαλάτες ή ντιπ για λαχανικά. Επειδή περιέχουν ανθεκτικό άμυλο, μια μορφή υδατάνθρακα που περνά άπεπτη από τον πεπτικό σου σωλήνα, και “αναγκάζει” το σώμα σου να χρησιμοποιήσει περισσότερη ενέργεια προσπαθώντας να το διασπάσει, στην πράξη κάνουν τον οργανισμό να καίει περισσότερες θερμίδες.

Αβοκάντο

Αυτό το κρεμώδες φρούτο με την ιδιαίτερη γεύση έχει γίνει δικαίως διατροφικό trend! Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και μονοακόρεστα λιπαρά, τα οποία είναι υγιεινά για την καρδιά και σε κρατούν χορτάτη για περισσότερη ώρα. Ένα επιπλέον όφελος είναι πως τα λιπαρά οξέα που περιέχει ενεργοποιούν το μεταβολισμό.

Λιπαρά ψάρια

Ο σολομός, οι σαρδέλες, ο τόνος, οι γόπες και άλλα λιπαρά ψάρια πρέπει να έχουν περίοπτη θέση στη διατροφή σου. Τα ωμέγα 3 λιπαρά που περιέχουν συμβάλουν στην υγεία της καρδιάς αλλά και στη ρύθμιση των επιπέδων της λεπτίνης, μιας ορμόνης που καθοδηγεί τον οργανισμό σου αν θα κάψει ή θα αποθηκεύσει ως λίπος τις θερμίδες που προσλαμβάνεις. Θυμήσου πως τα ωμέγα 3 λιπαρά υπάρχουν επίσης στους ωμούς ξηρούς καρπούς, στο ωμό ελαιόλαδο και στο αβοκάντο.

Αβγά

Τα αβγά περιέχουν όλα τα βασικά αμινοξέα που τα κάνουν μια πλήρη, άπαχη πρωτεΐνη. Μην τα περιορίζεις στο πρωινό: μπορείς να τα φας για σνακ στο γραφείο ή να τα προσθέσεις στη σαλάτα σου το βράδυ.

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Η Δέσποινα Ιωάννου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Λάρισα. Έχει αποφοιτήσει από ΙΙΕΚ και συγκεκριμένα απο το Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με τη συγγραφή άρθρων σε ενημερωτικές ιστοσελίδες. Μπορείτε να μου στείλετε emai εδώ: [email protected]

Trending