Connect with us

News

Αποκτήστε άθραυστο σκελετό – Δίαιτα γεμάτη ασβέστιο που θα δυναμώσει τα κόκαλα σας!

Published

on

ScreenHunter 120 May. 16 19.29

Το ασβέστιο είναι πάρα πολύ σημαντικό για τη σωστή λειτουργία  του σκελετικού μας συστήματος. Εκτός από την υγεία των οστών και των δοντιών, βοηθά στη κυκλοφορία του αίματος, στη ρύθμιση της πίεσης και στην ομαλή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Η μακροχρόνια έλλειψη ασβεστίου προκαλεί  οστεοπόρωση και επιπλοκές στο…

καρδιαγγειακό σύστημα. Επομένως σε περίπτωση που η περιεκτικότητα ασβεστίου είναι χαμηλή στον οργανισμός σας, χρειάζεστε μία διατροφή που θα σας ενισχύσει άμεσα. Ως γνωστόν η βασική πηγή ασβεστίου είναι τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Εκτός αυτών υπάρχουν και άλλες τροφές με μεγάλες ποσότητες ασβεστίου που μπορείτε να εντάξετε στο διατροφολόγιό σας:  τα λευκά φασόλια, το μπρόκολο, τα πορτοκάλια, τα αμύγδαλα, τις σαρδέλες και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Η ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα ασβεστίου για ενήλικες είναι περίπου 1000mg.  Ένα ενδεικτικό πρόγραμμα διατροφής, που φυσικά μπορείτε να το παραλλάσσετε καθημερινά με τις τροφές που προαναφέραμε είναι το ακόλουθο. :

Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα, 1 αυγό βραστό και 1 πορτοκάλι

Δεκατιανό: 1 κουλούρι και 1 κομμάτι τυρί

Μεσημεριανό: 1 μερίδα ψητές σαρδέλες, σαλάτα μαρούλι και 1 φέτα ψωμί

Απογευματινό: 1 γιαούρτι

Βραδινό: 1 μερίδα ζυμαρικό με μπρόκολο και 1 κομμάτι φέτα (ή 1 κουταλιά της σούπας τριμμένη παρμεζάνα)


Alpha Big Brother Big Brother 2 Big Brother Spoiler Big Brother διαρροή GNTM Instagram LIVE STREAMING MASTERCHEF MasterChef 5 MasterChef 5 spoiler MasterChef spoiler MasterChef διαρροή MEGA Survivor Survivor 4 Survivor 2021 SURVIVOR GREECE SURVIVOR GREECE 2021 Survivor spoiler Survivor Ελλάδας Survivor αποχώρηση Survivor ασυλία Survivor διαρροή The Bachelor The Bachelor 2 top Άγριες Μέλισσες ΑΝΤ1 Αλέξης Παππάς Μαριαλένα Ρουμελιώτη Ολυμπιακός ΣΚΑΪ Σάκης Κατσούλης Φάρμα βίντεο γέλιο ειδήσεις σημερα ειδησεις ηθοποιός μοντέλο νέα παρουσιάστρια ριάλιτι τραγουδίστρια