Connect with us

News

Αυτός είναι ο νούμερο 1 τρόπος για να απαλλαγείς από τα παχάκια μια για πάντα!

Published

on

παχακια,παχακια στη μεση,παχακια στην πλατη,παχακια στην κοιλια,παχακια στο πλαι,παχακια γυρω απο τη μεση,παχακια στη μασχαλη,παχακια στα πλαγια,παχακια χορτα,παχακια αγγλικα

Κορίτσια, ξέρουμε ότι είσαι έξυπνες και ξέρετε ότι η μείωση του βάρους είναι μύθος και η μεμονωμένη προπόνηση δεν θα σας δώσει κανένα αποτέλεσμα. Ωστόσο, η καρδιο άσκηση κάνει καύση λίπους σε όλο το σώμα και για να φτιάξετε λεπτή μέση και γραμμωμένο στομάχι, συνδυάζει την καρδιο με πλάγια ασκήσεις.

Βήμα 1. Άσκηση με καρδιο τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα για 45 λεπτά ή περισσότερο. Μπορείτε να κάνετε οποιοδήποτε είδος καρδιο της επιλογής σας: ποδηλασία, κολύμπι, τζόκινγκ ή ακόμη και γρήγορο περπάτημα. Όσο πιο έντονη είναι η άσκηση, τόσο περισσότερες θερμίδες καίγονται, οπότε μπορεί να χάσετε βάρος πιο γρήγορα.

Βήμα 2. Ο χρόνος σας αρέσει σε εύπεπτα τρόφιμα που δεν προκαλούν φούσκωμα. Σας αρέσουν οι μικρές μερίδες στην κοιλιά. Μην τρώτε απλούς υδατάνθρακες και ζάχαρη και μην τρώτε 3 φορές την ημέρα, αποφεύγοντας τα σνακ. Γιατί; Η ινσουλίνη, ορμόνη αποθήκευσης λίπους, απελευθερώνεται κάθε φορά που τρώτε και δεν σας αφήνει να κάψετε βαθύ λιπώδες λίπος. Η προσθήκη ζάχαρης είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να καθαρίσετε τη διατροφή σας. Η προστιθέμενη ζάχαρη βρίσκεται σε τρόφιμα και ποτά όπως μπισκότα, καραμέλες, ακόμη και αθλητικά ποτά και αναψυκτικά. Επομένως, μην τρώτε υπερβολικά και πηγαίνετε για πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και υγιή λίπη. Μειώστε τον αριθμό των θερμίδων που τρώτε κατά 300. Για να χάσετε μια λίβρα την εβδομάδα μόνο μέσω της δίαιτας, μειώστε 500 θερμίδες την ημέρα.

Βήμα 3. Εργαστείτε στις πλάγιες και τον πυρήνα σας, τους μυς που τυλίγονται γύρω από τη μέση σας. Δοκιμάστε να κάνετε ρωσικές ανατροπές, ανυψωτικά ποδιών, καταλήψεις, πλαϊνές σανίδες και σανίδες. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε ζεστή γιόγκα, επειδή χάρη στην υψηλή θερμοκρασία στο δωμάτιο, καίτε θερμίδες πιο αποτελεσματικά ενώ το σπλαχνικό λίπος λιώνει στα μάτια σας!

Βήμα 4. Δοκιμάστε διαλείπουσα νηστεία 16/8. Έχετε ένα 8ωρο παράθυρο φαγητού και για τις υπόλοιπες 16 ώρες νηστεύετε. Μια μεγάλη ανασκόπηση των μελετών διαπίστωσε ότι η διαλείπουσα νηστεία βοήθησε στη μείωση του σπλαχνικού λίπους κατά 10% σε διάστημα 6-10 εβδομάδων! Τρώτε και χάνετε βάρος! Σύμφωνα με τον dr. Daryl Gioffre, ένας διατροφολόγος διασημοτήτων, όταν νηστεύετε για 16 ώρες, τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και ινσουλίνης σας μειώνονται, γεγονός που αυξάνει το μεταβολικό σας ρυθμό. Όταν συμβαίνει αυτό, το σώμα σας δεν έχει άλλη επιλογή από το να αρχίσετε να καίτε το αποθηκευμένο λίπος του σώματός σας για ενέργεια.

Βήμα 5. Παρακολουθήστε τα αποτελέσματά σας: πάρτε τις μετρήσεις του ισχίου και της μέσης σας, τραβήξτε μια φωτογραφία της μέσης σας και ζυγίστε τον εαυτό σας. Ελέγξτε τις ίδιες μετρήσεις και φωτογραφία μετά από δύο εβδομάδες μετά το σχέδιό σας. Θα ερωτευτείτε τα αποτελέσματα! Συνεχίστε και εργαστείτε σκληρά για το στόχο σας!

Κορίτσι, χρειάζεστε μια ολιστική προσέγγιση για να χάσετε το βάρος από την πλευρά σας. Αλλά είμαι βέβαιος ότι αν ακολουθήσετε αυτά τα 5 βήματα, δεν θα αναγνωρίσετε ότι έχετε κόψει τη μέση σε 3 εβδομάδες!

Alpha Big Brother Big Brother 2 GNTM Instagram LIVE STREAMING MASTERCHEF MasterChef 5 MasterChef 5 spoiler MasterChef spoiler MasterChef διαρροή MEGA Survivor Survivor 4 Survivor 2021 SURVIVOR GREECE SURVIVOR GREECE 2021 Survivor spoiler Survivor Ελλάδας Survivor αποχώρηση Survivor ασυλία Survivor διαρροή The Bachelor top Άγριες Μέλισσες Άγριες Μέλισσες spoiler ΑΝΤ1 Αλέξης Παππάς Μαγιό Μαριαλένα Ρουμελιώτη Ολυμπιακός ΣΚΑΪ Σάκης Κατσούλης Τριαντάφυλλος Φάρμα βίντεο γέλιο ειδήσεις σημερα ειδησεις ηθοποιός μοντέλο νέα παρουσιάστρια ριάλιτι τραγουδίστρια

Τα πιο δημοφιλή