Αυτός είναι ο λόγος που η δίαιτα δεν μπορεί να είναι ο καλύτερος τρόπος για να διατηρηθεί ένα υγιές βάρος!

Αυτός είναι ο λόγος που η δίαιτα δεν μπορεί να είναι ο καλύτερος τρόπος για να διατηρηθεί ένα υγιές βάρος!

Γνωρίζουμε ότι η απώλεια βάρους είναι δύσκολη. Οι τάσεις της διατροφής έρχονται και πηγαίνουν — αλλά μόλις καταφέρετε να επιτύχετε τον προσωπικό μας στόχο, πώς θα το διατηρήσετε; Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να διατηρείται λεπτός. Αφού χάσετε βάρος , το τελευταίο πράγμα που….. θέλετε είναι να παρακολουθήσετε ξανά τους αριθμούς της κλίμακας. Λοιπόν, πώς διατηρούμε τον εαυτό μας στο σχήμα που εργαζόμαστε τόσο σκληρά για να κερδίσουμε; Σύμφωνα με την επιστήμη, το μυστικό δεν είναι αυτό που τρώτε, αλλά πόσο κινείστε!

Η υγιεινή διατροφή είναι απαραίτητη , αλλά η άσκηση είναι εξίσου σημαντική

Είτε το κάνετε μόνο και μόνο επειδή το παγωτό γυρίζει το στομάχι σας , για λόγους υγείας ή από μια απλή επιθυμία αλλαγής , η απώλεια βάρους είναι πολύ προσωπικό πράγμα . Όμως, ανεξάρτητα από το κίνητρό σας , όταν έχετε χάσει μερικά κιλά – συχνά μέσω πολλής σκληρής δουλειάς – για να τα κερδίσετε όλα λίγους μήνες αργότερα.

Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Nature από ερευνητές από το Anschutz Medical Campus στο Κολοράντο , η άσκηση δεν σας βοηθά μόνο να χάσετε βάρος, αλλά και να το διατηρήσετε καλύτερα σε συνδυασμό με μια υγιεινή διατροφή.

Ανακάλυψαν ότι οι άνθρωποι που διατηρούν καλύτερα το βάρος τους είναι αυτοί που λαμβάνουν μέρος σε τακτική σωματική δραστηριότητα , που εργάζονται για να κάψουν όσες θερμίδες καταναλώνουν . Η παραμονή δραστήρια είναι επομένως ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να διατηρηθεί ένα υγιές βάρος μακροπρόθεσμα – όχι για μόνιμη δίαιτα.

Είναι αδύνατο να διατηρηθεί ένα υγιές βάρος;

« Αυτή η μελέτη εξετάζει το δύσκολο ερώτημα γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι αγωνίζονται να διατηρήσουν το βάρος τους για μεγάλο χρονικό διάστημα. Παρέχοντας αποδείξεις ότι μια ομάδα επιτυχημένων συντηρητών απώλειας βάρους συμμετέχει σε υψηλά επίπεδα σωματικής δραστηριότητας για να αποτρέψει την ανάκτηση βάρους – αντί να περιορίζει χρονικά την πρόσληψη ενέργειας – είναι ένα βήμα προς τα εμπρός για να διευκρινιστεί η σχέση μεταξύ άσκησης και συντήρησης απώλειας βάρους “, λέει. Ο Danielle Ostendorf, ερευνητής στο Κέντρο Υγείας και Ευεξίας του Anschutz.

Αυτή η μελέτη χρησιμοποιεί μια σπάνια αλλά ιδιαίτερα αποτελεσματική μέθοδο για να υπολογίσει πόσες θερμίδες καίει ένα άτομο την ημέρα: ανάλυση δειγμάτων ούρων. Σε μια άλλη κοινή μελέτη, οι επιστήμονες εστίασαν στο ΔΜΣ αυτών των ειδικών ανθρώπων που κατάφεραν να χάσουν βάρος και να το διατηρήσουν, σε σύγκριση με εκείνους που βρίσκουν δυσκολότερη την απώλεια βάρους.

Οι ερευνητές συνειδητοποίησαν ότι οι συμμετέχοντες που κατάφεραν να διατηρήσουν το νέο τους βάρος κατανάλωναν όσες θερμίδες ήταν όσοι ήταν υπέρβαροι ή παχύσαρκοι, αλλά έκαψαν αυτές τις θερμίδες με συχνή άσκηση.

Ρίξτε μια ματιά στο βίντεο για περισσότερα …