Connect with us

News

Αυτοί είναι οι 4 λόγοι που θα σε κάνουν να κόψεις την ζάχαρη!

Published

on

ζαχαρη,ζαχαρη και χασιμοτο,ζαχαρη χρωμα,ζαχαρη καρυδασ,ζαχαρη καρυδασ θερμιδεσ,ζαχαρη και αλευρι,ζαχαρη και επιληψια,ζαχαρη και αλατι

Έχω εξάρτηση από τη ζάχαρη; Αυτή είναι η ερώτηση που μπορείτε να αναρωτηθείτε τώρα. Έχουμε προειδοποιηθεί από την παιδική ηλικία για τους κινδύνους από την κατανάλωση αλκοόλ και τη χρήση ναρκωτικών, αλλά δεν γνωρίζουμε πολλά για τους κολοσσιαίους κινδύνους που τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα…..

Η λέξη εθισμός σε αυτήν την περίπτωση είναι πραγματικότητα, δεν είναι υπερβολή. Σύμφωνα με μια βρετανική μελέτη το 2013, η ζάχαρη προκαλεί πραγματικό εθισμό στα ναρκωτικά. Όσο περισσότερο τρώτε, τόσο περισσότερο θέλετε. Οι περισσότεροι από εμάς είναι εξοικειωμένοι με τις άμεσες συνέπειες του υπερβολικού σακχάρου στο αίμα – μια άγρια ​​όρεξη ξυπνά, υποφέρουμε από αλλαγές στη διάθεση.

Η βλάβη στο σώμα, την οποία μπορεί να προκαλέσει η ζάχαρη με την πάροδο του χρόνου, είναι ακόμη πιο καταθλιπτική: από δερματικά προβλήματα έως διαβήτη και καρδιακές παθήσεις.

Τα καλά νέα είναι ότι εγκαταλείποντας τη γλυκιά αιχμαλωσία για τουλάχιστον μια μέρα, μπορούμε να αντιστρέψουμε πολλές επιβλαβείς διαδικασίες. Ας δούμε 4 σοβαρούς λόγους για να καταπολεμήσουμε τον εθισμό και να σταματήσουμε να τρώμε ζάχαρη:

# 1. Βελτιωμένη ποιότητα δέρματος. Η ζάχαρη σε οποιαδήποτε μορφή επηρεάζει αρνητικά το δέρμα και προκαλεί εξανθήματα. Εάν αρνηθείτε να φάτε ζάχαρη, τα δερματικά προβλήματα θα εξαφανιστούν από μόνα τους.

# 2. Χαμηλότερο επίπεδο χοληστερόλης. Εάν καταπολεμήσετε τον εθισμό και σταματήσετε να τρώτε ζάχαρη, αυτά το σώμα σας θα γίνει πολύ πιο υγιές και το επίπεδο χοληστερόλης θα μειωθεί .

# 3. Λιγότερο επιρρεπές σε ασθένειες. Η ζάχαρη προάγει τη συσσώρευση λίπους γύρω από το ήπαρ. Αυτές οι εναποθέσεις αυξάνουν την αντίσταση στην ινσουλίνη και υπονομεύουν το πάγκρεας, το οποίο αναστέλλει την παραγωγή ινσουλίνης.

Έτσι, εάν σταματήσετε να τρώτε ζάχαρη, οι κίνδυνοι διαβήτη σας θα μειωθούν πολύ. Αντικαταστήστε το γλυκό granola με μια χούφτα καρύδια με τυρί cottage ή φτιάξτε σπιτικό granola με χαμηλή περιεκτικότητα σε γλυκαντικά για να αποτρέψετε την ανάπτυξη ασθενειών.

# 4. Περισσότερη ενέργεια. Σταματήστε να τρώτε γλυκά και θα νιώσετε πιο χαρούμενοι. Δεν θα υπάρξουν δυσάρεστα άλματα σακχάρου στο αίμα, το σώμα σας θα σας υπακούει χωρίς αμφιβολία, όχι ιδιότροπο, δεν απαιτεί σοκολάτα και δεν απειλεί με προβλήματα ύπνου ή λιποθυμία.

 

Είμαι η Άννα Ξενοπούλου και είμαι αρθρογράφος. Έχω αποφοιτήσει απο ΙΙΕΚ Δημοσιογραφίας και μιλάω Αγγλικά και Ιταλικά. Λατρεύω την μουσική και τα ζώα και ειδικά τον αγαπημένο μου Παρούλη. Μπορείτε να μου στείλετε emai εδώ: anna@tvfreaks.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα πιο δημοφιλή