in

Ο Έλον Μασκ τρολάρει το Netflix για την απώλεια συνδρομητών: «Ο ιός του Woke Mind το κάνει να μην βλέπεται»

Ο Έλον Μασκ στάθμισε την απώλεια συνδρομητών του Netflix το πρώτο τρίμηνο του 2022 ισχυριζόμενος ότι ο ιός του «Woke Mind» κάνει την πλατφόρμα ροής «απαρατήρητη».

Το Netflix ανακοίνωσε την Τρίτη ότι έχασε 200.000 συνδρομητές, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια που η εταιρία ανέφερε μείωση συνδρομητών.

Μετά την είδηση αυτή, η μετοχή του Netflix κατέρρευσε σε χαμηλό τεσσάρων ετών στο χρηματιστήριο.

Αν και ο Μασκ δεν διευκρίνισε γιατί οι εκπομπές του Netflix συμβάλλουν στον «ιό της εγρήγορσης» που σκοτώνει τον γίγαντα του streaming, συμφώνησε με έναν ακόλουθο που ισχυρίστηκε ότι «ο ιός της εγρήγορσης είναι η μεγαλύτερη απειλή για τον πολιτισμό». Ο Μασκ απάντησε: «Ναι».

Ένας άλλος ακόλουθος έγραψε στον Μασκ, «Δεν είναι μόνο το Netflix. Οι ταινίες γενικά, τα βιντεοπαιχνίδια, η τηλεόραση, όλα είναι μολυσμένα με την τάση του τρέχοντος έτους και ξύπνησαν τα σκουπίδια από φόβο μήπως προσβάλουν ένα φρικιό με πράσινα μαλλιά δίπλα στο κουμπί απαγόρευσης. 

Τίποτα πρωτότυπο πια, εκτός από τα μέσα που προέρχονται από μέρη όπως η Ιαπωνία ή η Κορέα, κατά ειρωνεία». Ο Μασκ απάντησε: «Αλήθεια».

Ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ριντ Χέιστινγκς, κατηγόρησε για την απώλεια συνδρομητή τον «μεγάλο ανταγωνισμό» (υποδηλώνοντας την άνοδο ανταγωνιστικών πλατφορμών ροής όπως το Disney+ και το HBO Max) και την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης.

Netflix

Ο γίγαντας του streaming υπολογίζει ότι περισσότερα από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά κάνουν streaming την υπηρεσία δωρεάν χρησιμοποιώντας έναν κοινόχρηστο κωδικό πρόσβασης.

«Η κοινή χρήση λογαριασμών ως ποσοστό της συνδρομής μας επί πληρωμή δεν έχει αλλάξει πολύ με τα χρόνια, αλλά, σε συνδυασμό με τον επιβραδυνόμενο ρυθμό της ευρυζωνικότητας και της υιοθέτησης συνδεδεμένης τηλεόρασης, σημαίνει ότι είναι πιο δύσκολο να αυξηθεί η συνδρομή σε πολλές αγορές», έγραψε το Netflix σε μια επιστολή προς τους μετόχους, προσθέτοντας ότι τώρα επικεντρώνεται στο «πώς θα δημιουργηθούν έσοδα από την κοινή χρήση» και αποκαλώντας το «μια μεγάλη ευκαιρία καθώς αυτά τα νοικοκυριά παρακολουθούν ήδη το Netflix και απολαμβάνουν τις υπηρεσίες μας».

Φυσικά ο τρόπος που σκέφτεται το Netflix να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που αυτά θεωρεί ότι φταίνε για την απώλεια των συνδρομητών και φυσικά των εσόδων, είναι να βάλει διαφημίσεις!

Με λίγα λόγια αποφασίζει να πληρώνει ο κόσμος την ήδη ακριβή συνδρομή του, αλλά και να βλέπει διαφημίσεις, την ώρα μάλιστα που εξαφανίζει όλες τις αγαπημένες σειρές για να ξοδεύει 30 εκατομμύρια δολάρια για κάθε επεισόδιο του Stranger Things!


Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) προς το TvFreaks.gr

  • Ακολουθήστε μας στο Google News
  • Κάντε μας like στο Facebook
  • Κάντε μας like στο Twitter