in

Δεν είναι περίεργο που το Netflix αιμορραγεί και χάνει τους συνδρομητές του και αυτή είναι η αιτία

Το Netflix κατηγόρησε την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης και τον πόλεμο στην Ουκρανία για την κατάστασή που βρίσκεται η εταιρία. Αλλά το πραγματικό πρόβλημα φαίνεται ότι είναι ο προγραμματισμός του!

Μετά από χρόνια επιθετικής ανάπτυξης, το Netflix δήλωσε την Τρίτη ότι έχασε συνδρομητές, τους περισσότερους μέσα στη δεκαετία.

Η ανακοίνωση τρόμαξε τη Wall Street και οδήγησε τις μετοχές του Netflix σε πτώση άνω του 35%, διαγράφοντας περισσότερα από 50 δισ. δολάρια σε κεφαλαιοποίηση από μια εταιρεία της οποίας η μετοχή είχε ήδη μειωθεί περισσότερο από 40% τον τελευταίο χρόνο.

Για να εξηγήσει την ύφεση , το Netflix έριξε την ευθύνη σε όλους τους άλλους εκτός απο την ίδια την εταιρία, αναφέροντας σχεδόν τα πάντα, από τον πόλεμο στην Ουκρανία μέχρι τους ανθρώπους που μοιράζονται κωδικούς πρόσβασης.

Netflix

Αλλά τι γίνεται αν ο λόγος είναι πολύ πιο απλός, αφού φαίνεται ότι το Netflix δεν κάνει πολλούς ανθρώπους να θέλουν να το χρησιμοποιούν πια;

Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που το Netflix ήταν το συνολικό πακέτο, το σπίτι των αγαπημένων κωμικών σειρών όπως το The Office, των πολυσύχναστων δραμάτων όπως το House of Cards, ο αποκλειστικός χώρος για κινηματογραφικές εκδηλώσεις όπως το Bird Box και όλα με λιγότερα από 10 δολάρια το μήνα.

Τώρα, καθώς η αξία της υπηρεσίας συνεχούς ροής υποχωρεί, το μεγάλο ερώτημα είναι ένα, εξακολουθεί ο κόσμος να το παρακολουθεί; Και αν ναι, τι ακριβώς βλέπει;

Σίγουρα δυσκολεύομαι να απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση. Ένα βράδυ, πέρασα περίπου 10 λεπτά κάνοντας scrolling για μια εκπομπή που θα με βοηθήσει να κοιμηθώ και στο τέλος ένιωσα σαν τηλεθεατής της δεκαετίας του ’90, που ψάχνω άσκοπα για κάτι, οτιδήποτε , για να παρακολουθήσω.

Δεδομένου ότι το NBC πήρε πίσω το The Office και το HBO Max έκανε το ίδιο με τους Friends, μήπως πρέπει πλέον να ειπωθεί η αλήθεια η οποία είναι ακριβώς ότι ο αυτοκράτορας δεν έχει πλέον καλό περιεχόμενο . Αυτό πλέον είναι ορατό αφού η όλη προσέγγιση του Netflix ευνοεί την ποσότητα έναντι της ποιότητας.

Netflix

Οι μεγάλες επιτυχίες όπως το The Crown, το Black Mirror και το Russian Doll ξεκίνησαν πριν από λίγο καιρό και οι νέες σεζόν δεν μπορούν να αποτυπώσουν τον ενθουσιασμό των προηγούμενων επεισοδίων.

Οι προσπάθειες του Netflix να ανακτήσει το χαμένο έδαφος ήταν αποσπασματικές, η Space Force υποσχέθηκε μεγάλους αστέρες (Στιβ Καρέλ, Τζον Μάλκοβιτς) να στείλουν ένα άθλιο πρόγραμμα της εποχής Τραμπ, αλλά στο τέλος δεν τα κατάφερε.

Ο Μπρίτζερτον, παρ’ όλη τη δημιουργική του μίξη, εξακολουθεί να δουλεύει από ένα μπαγιάτικο αρχέτυπο, δράμα εποχής.

Οι ταινίες του Netflix, επίσης, μετά βίας αξίζει για να προτείνει κάποιος. Το υποψήφιο για Όσκαρ του Netflix, με αστέρια στο κεντρικό έργο Don’t Look Up, ήταν εξίσου βαρύ για τον περιβαλλοντισμό του και τα σκηνοθετικά τικ του Adam McKay, απλά δεν βλέπεται.

Από τότε που το Netflix μπήκε στην ζωή μας και άλλαξε την οικιακή ψυχαγωγία για πάντα, οι αντίπαλες εταιρείες πολυμέσων αγωνίστηκαν για να αναπτύξουν τις δικές τους πλατφόρμες ροής, πολλές από τις οποίες είναι αδιαμφησβήτητα καλύτερες από το Netflix.

Πέρα από μια χούφτα τίτλων, οι θεατές δεν είναι πλέον πολύ συντονισμένοι στο Netflix και συνήθως το κάνουν από συνήθεια, κάτι που δείχνει ότι σύντομα η πλατφόρμα θα αιμορραγήσει ακόμα περισσότερο. Το Netflix κάποτε ήταν cool , αλλά η επιτυχία το έχει κάνει παχύ και θαμπό, με υπερβολική όρεξη για όλο και πιο χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες.

Έχει γίνει το ίδιο πράγμα που κάποτε περιφρονούσε – απλώς άλλο ένα ακριβό πακέτο τηλεόρασης. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο κόσμος δεν θα παρακολουθεί. Αλλά σίγουρα πλέον κάποιοι θα πρέπει να σκεφτούμε περισσότερο αν αξίζει, ειδικά τώρα που θα βάλει και διαφημίσεις.

Netflix