fbpx
Connect with us

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μάθε 3 απλούς τρόπους για να έχεις πάντα καλή ψυχολογική κατάσταση!

Άννα Ξενοπούλου

Published

on

διαθεση,διαθεση πετρελαιου θερμανσησ 2020,διαθεση πετρελαιου θερμανσησ,διαθεσιμοτητα vdsl,διαθεση ρηματων,διαθεση αγγλικα,διαθεση για ειρωνικο γελιο,διαθεσιμοτητα,διαθεση αντιβιοτικων

Είναι σχεδόν αδύνατο στον σύγχρονο κόσμο να βρεις χρόνο για να χαλαρώσεις. Για να αλλάξετε τη γνώμη σας και να μάθετε πώς να χαλαρώνετε , πρέπει πρώτα να καταλάβετε πώς λειτουργεί η απόκριση στο άγχος. Το άγχος ρυθμίζεται από δύο συστήματα στο σώμα. Το παρασυμπαθητικό σύστημα….. είναι υπεύθυνο για χαλάρωση, ξεκούραση και πέψη. Και το συμπαθητικό σύστημα είναι υπεύθυνο για την «έκτακτη ανάγκη» αντίδρασης στο άγχος.

Με άλλα λόγια, το παρασυμπαθητικό μας σύστημα είναι υπεύθυνο όταν είμαστε χαλαροί, ενώ το συμπαθητικό μας είναι υπεύθυνο όταν είμαστε σε κίνδυνο.

Το πρόβλημα είναι ότι η συμπαθητική πλευρά δεν διακρίνει μεταξύ πραγματικού κινδύνου και κακής διάθεσης. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε χρόνιο άγχος, κόπωση επινεφριδίων και χαμηλό ανοσοποιητικό σύστημα.

Για να σώσετε την υγεία σας, πρέπει να βρείτε έναν τρόπο για να διαχειριστείτε το άγχος . Σε αυτό το άρθρο, θα θέλαμε να σας δείξουμε τρεις τεχνικές χαλάρωσης, οι οποίες μπορεί να σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε και να βρείτε μια ισορροπία. Ενδιαφέρεσαι? Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να διαβάσετε αυτό το άρθρο τώρα.

Αφιερώστε λίγα λεπτά κάθε μέρα για να φτάσετε σε μια κατάσταση ηρεμίας και ευεξίας και να ισορροπήσετε τη ζωή σας χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό καθοδηγούμενων διαλογισμών και τεχνικών συνειδητοποίησης. Οι τεχνικές είναι μια απλή, πρακτική μέθοδος χαλάρωσης για όλους.

# 1. Προσεκτική αναπνοή.

Ο τρόπος που αναπνέουμε επηρεάζει το νευρικό σας σύστημα. Μελέτες δείχνουν ότι η προσεκτική αναπνοή αυξάνει τη δραστηριότητα του παρασυμπαθητικού νευρικού συστήματος και μειώνει τη δραστηριότητα του συμπαθητικού νευρικού συστήματος. Εξασκηθείτε δέκα λεπτά προσεκτικής αναπνοής την ημέρα για να ανακουφίσετε τα επίπεδα άγχους και να αντιμετωπίσετε το άγχος.

# 2. Προσεκτικό φαγητό.

Η διατροφή του σώματός σας με υγιεινά, φυσικά τρόφιμα είναι σημαντική. Ωστόσο, ο τρόπος που τρώμε είναι ακόμη πιο σημαντικός. Στον σύγχρονο κόσμο, οι άνθρωποι τρώνε συχνά βιαστικά προσπαθώντας να εξοικονομήσουν χρόνο. Αυτό οδηγεί στο φαγητό ενώ είμαστε άγχος, κακή πέψη, παχυσαρκία και κατάθλιψη.

Το προσεκτικό φαγητό είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τον έλεγχο του σώματός σας. Μπορεί να βοηθήσει στην ανάκτηση της αίσθησης της ευκολίας και της ελευθερίας με το φαγητό, τη βελτίωση της πέψης , την ανακούφιση από τα επίπεδα άγχους και την εξισορρόπηση.

# 3. Θέσεις γιόγκα.

Η γιόγκα είναι μια εξαιρετική πρακτική, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε, να ανακουφίσετε τα επίπεδα άγχους, να βελτιώσετε την ευελιξία, να χτίσετε δύναμη και να βρείτε μια ισορροπία. Για να χαλαρώσετε το σώμα σας, πρέπει να ξεκινήσετε με την άσκηση εύκολων θέσεων γιόγκα όπως, στάση γάτας-αγελάδας, στάση παιδιού, στάση μπροστά.

Για να ηρεμήσετε το νευρικό σας σύστημα, το μυαλό και το σώμα σας, πρέπει να εξασκηθείτε σε αυτές τις πόζες όλη την ημέρα σας.

 

 

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Είμαι η Άννα Ξενοπούλου και είμαι αρθρογράφος. Έχω αποφοιτήσει απο ΙΙΕΚ Δημοσιογραφίας και μιλάω Αγγλικά και Ιταλικά. Λατρεύω την μουσική και τα ζώα και ειδικά τον αγαπημένο μου Παρούλη. Μπορείτε να μου στείλετε emai εδώ: anna@tvfreaks.gr

Advertisement

Trending