in

Εσύ ξέρεις πως και γιατί πρέπει να σηκώνεις τα πόδια στον τοίχο; Ε μάθε το εδώ

Είναι απο τα πράγματα που κάθε άνθρωπος πρέπει να δοκιμάζει να κάνει γιατί όσο παράξενο και να σας φανεί το να σηκώνεις τα πόδια στον τοίχο

Είναι απο τα πράγματα που κάθε άνθρωπος πρέπει να δοκιμάζει να κάνει γιατί όσο παράξενο και να σας φανεί το να σηκώνεις τα πόδια στον τοίχο τουλάχιστον μια φορά την ημέρα είναι ότι καλύτερο μπορείς να προσφέρεις στο σώμα σου.

Ναι καλά διαβάσατε, έρευνα έχει δείξει ότι όταν σηκώνεις τα πόδια και τα τοποθετείς στον τοίχο, προσφέρεις απίστευτη βοήθεια στο κουρασμένο απο την καθημερινότητα σου σώμα και όχι μόνο! Τι έχει κι άλλο! Εννοείται!

Εσύ ξέρεις πως και γιατί πρέπει να σηκώνεις τα πόδια στον τοίχο;

legsonthewall 1
iStock/Getty Images

Είχες μια κουραστική μέρα, με άγχος, αγωνία, ένταση; Δώσε στο σώμα σου την ευκαιρία να χαλαρώσει μέσα σε 5 λεπτά με μια απλή στάση. Είναι ό,τι πιο ανακουφιστικό μπορείς να προσφέρεις στον εαυτό σου.

Το μυστικό είναι να κάνεις το σώμα να αισθανθεί ότι δεν απειλείται από κανέναν κίνδυνο. Ότι δεν βρίσκεται σε κατάσταση εγρήγορσης.

Πώς θα το κάνεις και τι προσφέρει στο σώμα μας;

Ξάπλωσε ανάσκελα στο πάτωμα (επάνω σε ένα λεπτό στρώμα ή χαλάκι) και σήκωσε τα πόδια σε ορθή γωνία με το σώμα ακουμπώντας τα σε έναν τοίχο. Κάτω από τη μέση σου βάλε μια πετσέτα τυλιγμένη σε ρολό ή ένα μαξιλάρι – καραμέλα. Μπορείς να τοποθετήσεις και μια μικρότερη πετσέτα (σε ρολό) κάτω από τον αυχένα σου, αν θέλεις.

Φρόντισε τα πόδια σου να εφάπτονται στον τοίχο σε όλο το μήκος τους, με τα πέλματα σε θέση κάθετη ως προς τις γάμπες.

Αν έχεις κάποια δυσκολία, λύγισε ελαφρά τα γόνατα. Άπλωσε τα χέρια σου στη θέση που σε ξεκουράζει περισσότερο και άφησε το σώμα σου να ηρεμήσει.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτή η στάση φέρνει ισορροπία και χαλάρωση. Ξεκουράζει την σπονδυλική στήλη και τα πόδια, ενώ ανακουφίζει από τους πόνους της μέσης και της πλάτης. Ωφελεί επίσης και το πεπτικό σύστημα.

Ακόμα, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος στα πόδια, καθώς και της λέμφου σε όλο το σώμα.

legs on the wall 1

Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι αυτή η θέση έχει θετικά αποτελέσματα στη γυναικεία γονιμότητα, είναι ακατάλληλη κατά την εγκυμοσύνη.

Εννοείται πως οπωσδήποτε πρέπει να συμβουλευθείς πρώτα τον γιατρό σου, αν αντιμετωπίζεις οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας.


Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) προς το TvFreaks.gr

  • Ακολουθήστε μας στο Google News
  • Κάντε μας like στο Facebook
  • Κάντε μας like στο Twitter