fbpx
Connect with us

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

ΕΤΣΙ θα ξεχάσετε κάθε πόνο σε πλάτη και αυχένα-Σούπερ αποτελεσματικό!

Δέσποινα Ιωάννου

Published

on

shutterstock 174531992

Οι πόνοι στον αυχένα είναι ένα σύνηθες φαινόμενο που σχετίζεται άμεσα με την κακή στάση του σώματος, συνδυαστικά  με την πολύωρη εργασία στο γραφείο ή στον υπολογιστή. Τα συμπτώματα μπορούν να εμφανιστούν στον οποιοδήποτε μετά την ηλικία των 25 ετών, όπου αρχίζουν πιο έντονα οι οστικές αλλοιώσεις…

Κύριο χαρακτηριστικό του αυχενικού συνδρόμου είναι η δυσκαμψία και ο έντονος πόνος στην περιοχή του αυχένα, της ωμοπλάτης και της άνω ράχης. Συχνά συνοδεύεται σε πιο βαριές μορφές από ιλίγγους και μούδιασμα στα άνω άκρα.

Ο καλύτερος τρόπος για να ανακουφιστείτε από τις χρόνιες ενοχλήσεις, φυσικά με την καθοδήγηση του ιατρού σας ή του φυσιοθεραπευτή σας, είναι η εκγύμναση των αυχενικών μυών.  Η τοπική ενδυνάμωση του μυικού ιστού θα μειώσει τους πόνους, θα απελευθερώσει τα νεύρα και θα ελαχιστοποιήσει τις πιθανότητες μελλοντικής επιδείνωσης του συνδρόμου.

Στο βίντεο που ακολουθεί, σας παρουσιάζουμε μερικές εύκολες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε καθημερινά στο σπίτι για να δυναμώσετε τον αυχένα σας, χωρίς τον κίνδυνο τραυματισμών. Ουσιαστικά πρόκειται για απλές διατάσεις που θα σας ανακουφίσουν σταδιακά από τον πόνο και τα πιασίματα. Αφιερώστε 8 λεπτά από τον χρόνο σας και νιώστε πλήρως ανανεωμένοι!

Δείτε εδώ:

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Η Δέσποινα Ιωάννου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Λάρισα. Έχει αποφοιτήσει από ΙΙΕΚ και συγκεκριμένα απο το Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με τη συγγραφή άρθρων σε ενημερωτικές ιστοσελίδες. Μπορείτε να μου στείλετε emai εδώ: despoinaioannou@tvfreaks.gr

Advertisement

Trending