ΕΤΣΙ θα χάσετε ΟΛΑ τα περιττά κιλά και θα βγείτε ΚΟPΜΑΡΕΣ στην παραλία-ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ!

Η δίαιτα Atkins είναι μία από τις ελάχιστες δίαιτες που επιτρέπει τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος και πρωτεΐνες και αντιθέτως αποκλείει πηγές με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Θεωρείται εξαιρετικά αποτελεσματική στην άμεση απώλεια βάρους και περιορίζει σε μεγάλο βαθμό το αίσθημα της πείνα σε σχέση με…

με άλλες διατροφές της κατηγορίας. Σύμφωνα με τον Atkins, τον εμπνευστή γιατρό της δίαιτας, ο οργανισμός μην έχοντας ως πηγή ενέργειας τους υδατάνθρακες, αναγκάζεται να κάψει το αποθηκευμένο λίπος  και να το μετατρέψει σε γλυκόζη. Η διαδικασία αυτή μειώνει την όρεξη, εξαφανίζει το περιττό λίπος και προκαλεί αυξημένη διούρηση και συνεπώς απώλεια κιλών λόγω αποβολής υγρών.

Όπως προαναφέραμε, στο καθημερινό διαιτολόγιο της εν λόγω διατροφής, είναι φαγητά πλούσια σε πρωτεΐνη και λίπη όπως: το κρέας, το ψάρι, τα πουλερικά,τα γαλακτοκομικά, τα φυτικά έλαια, τα αυγά, το τυρί, οι ξηροί καρποί, οι σπόροι και αρκετά λαχανικά. Με το σταγονόμετρο πρέπει να καταναλώνονται τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες όπως: η ζάχαρη, το λευκό αλεύρι και τα λαχανικά.

Η διάσημη δίαιτα Atkins αν και έχει αποδειχθεί περίτρανα ότι συντελεί στην απώλεια σωματικού βάρους σε ελάχιστο χρόνο, έχει δεχθεί οξύτατες κριτικές για τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που επιφέρει στον οργανισμό. Η συστηματική πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών ανεβάζουν τις τιμές της χοληστερόλης και εντείνουν τα καρδιαγγειακά προβλήματα. Επιπλέον  η σχεδόν παντελής  έλλειψη φυτικών ινών μπορεί να προκαλέσει δυσλειτουργία του εντέρου.

Συνεπώς η δίαιτα Atkins συνίσταται μόνο για μικρά  διαστήματα και με προσοχή. Αφότου επιτευχθεί το επιθυμητό βάρος, πρέπει να ακολουθηθεί μία ισορροπημένη διατροφή που θα συνοδεύεται από συχνή σωματική άσκηση.

Διαβάστε την συνέχεια