Έτσι θα αδυνατίσεις εύκολα και γρήγορα λίγο πριν τις γιορτές!

αδυνατισμα,αδυνατισμα στα 50,αδυνατισμα ποδιων,αδυνατισμα χαπια,αδυνατισμα ονειροκριτησ,αδυνατισμα προσωπου,αδυνατισμα προσφορεσ,αδυνατισμα κοιλιασ

Υπάρχουν πολλές δίαιτες που υπόσχονται ένα γρήγορο αποτέλεσμα, ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές θα σας αφήσουν πεινασμένους και εξαντλημένους. Το θέμα είναι ότι η πείνα δεν είναι καλή ιδέα, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας που μειώνουν την ποιότητα της ζωής σας. Φυσικά, οι δίαιτες γρήγορης απώλειας βάρους είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικές καθώς θα δείτε το αποτέλεσμα αμέσως.

Ωστόσο, είναι γνωστό ότι αυτές οι στρατηγικές δίνουν βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα. Μόλις αλλάξετε μια δίαιτα, θα τα πάρετε όλα πίσω, επιπλέον, μπορεί ακόμη και να οδηγήσει σε ακραία αύξηση βάρους. Η Christine Gerbstadt, MD, RD και συγγραφέας του The Doctor’s Detox Diet: Η απόλυτη συνταγή απώλειας βάρους και η Melissa Joy Dobbins MS, RD, μοιράστηκαν πληροφορίες για το πώς να ακολουθήσετε τις δίαιτες με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα.

Γιορτές χυμού

Οι ειδικοί προτείνουν να έχετε χυμό ή smoothie αντί για ένα γεύμα. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε φρέσκα λαχανικά και φρούτα, αυτό όχι μόνο θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος αλλά και να βελτιώσετε την υγεία σας. Η Mellissa λέει ότι τα περισσότερα γεύματα και σνακ μας πρέπει να είναι ολόκληρα φρούτα και λαχανικά με μικρές ποσότητες πρωτεΐνης και ολικής αλέσεως στο πλάι.

Παράλειψη γευμάτων

Δεν συνιστάται η παράλειψη γευμάτων, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας. Οι ειδικοί συνιστούν να τρώτε περισσότερα μικρά γεύματα, όπως γιαούρτι, μια χούφτα ξηρούς καρπούς ή μούρα κ.λπ. Σύμφωνα με την έρευνα, το σνακ δεν έχει οφέλη για την υγεία, απλά προσθέτει θερμίδες και οδηγεί σε επιπλέον κιλά, ώστε να μπορείτε να τα παραλείψετε.

Δραστικός περιορισμός θερμίδων

Οι ειδικοί προτείνουν την αποφυγή της δραστικής μείωσης των θερμίδων καθώς θα σταματήσει τον μεταβολισμό σας, εμποδίζοντας σας από την απώλεια βάρους. Έτσι, βεβαιωθείτε ότι η πρόσληψη θερμίδων δεν είναι πολύ χαμηλή, καθώς δεν είναι μόνο ένας αναποτελεσματικός τρόπος καύσης λίπους, αλλά και ανθυγιεινός. Η τέλεια ημερήσια πρόσληψη θερμίδων ποικίλλει καθώς βασίζεται σε έναν αριθμό δεικτών όπως το φύλο, το ύψος, το βάρος κ.λπ.

Διπλασιασμός στην άσκηση

Οι ειδικοί λένε ότι δεν χρειάζεται να διπλασιαστεί η άσκηση, ωστόσο, θα πρέπει να κάνετε τις προπονήσεις πιο εντατικές για να τις κάνετε πιο αποτελεσματικές, όσο το δυνατόν περισσότερο. Η άσκηση σκληρά σε ένα γυμναστήριο θα σας βοηθήσει να επικεντρωθείτε στον σωστό τρόπο ζωής και την υγιεινή διατροφή και θα σας κρατήσει κίνητρα καθ ‘όλη τη διάρκεια της απώλειας βάρους.

Εξάλειψη ολόκληρων ομάδων τροφίμων

Η εξάλειψη ολόκληρων ομάδων τροφίμων είναι κακή ιδέα. Είναι σημαντικό να λαμβάνετε αρκετά θρεπτικά συστατικά όπως υδατάνθρακες ή λίπη, βιταμίνες και μέταλλα. Ωστόσο, η αποκοπή άχρηστου φαγητού ή γλυκών είναι μια εξαιρετική ιδέα, θα βελτιώσει την υγεία σας και θα σας βοηθήσει να χάσετε λίπος.

Δίαιτες Detox

Οι ειδικοί δεν συνιστούν να ακολουθείτε δίαιτες αποτοξίνωσης, αντί αυτού, είναι καλύτερο να περιορίσετε την κατανάλωση μεταποιημένων τροφίμων. Μπορείτε να αποτοξινώσετε το σώμα σας φυσικά, τρώγοντας μια ποικιλία από λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, πρωτεΐνες, υγιεινά λιπαρά, γαλακτοκομικά χωρίς λιπαρά και βότανα και μπαχαρικά.