Δοκίμασε την δίαιτα των 17 ημερών και χάσε έως και 8 κιλά!

αδυνατισμα,αδυνατισμα στα 50,αδυνατισμα με βελονισμο,αδυνατισμα ποδιων,αδυνατισμα κοιλιασ,αδυνατισμα προσωπου,αδυνατισμα προσφορεσ

Σήμερα, ο συγγραφέας αυτής της διατροφής 17 ημερών, ο Αμερικανός γιατρός Michael Moreno βρίσκεται στο αποκορύφωμα της δημοτικότητας. Εκδίδει βιβλία και συμμετέχει σε τηλεοπτικές εκπομπές. Πριν από μερικά χρόνια εργάστηκε ως συνηθισμένος οικογενειακός γιατρός στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια…..

Κάθε χρόνο μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων ο Moreno αντιμετώπιζε πρόβλημα: μετά τις διακοπές, οι ασθενείς του συνήθως κέρδισαν αρκετά κιλά, με αποτέλεσμα να επιδεινώνονται οι χρόνιες ασθένειές τους. Στη συνέχεια, ο Moreno ανέπτυξε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους για αυτούς.

Ξεκινώντας να αναπτύσσει ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους, ο Moreno προχώρησε στο γεγονός ότι κάθε άτομο είναι σκλάβος των συνηθειών του και είναι δύσκολο να αλλάξει τον τρόπο ζωής που οδηγεί στην παχυσαρκία. Αυτό χρειάζεται χρόνο, τον οποίο ο γιατρός πρότεινε να χωρίσει σε τρία στάδια, κάθε στάδιο είναι 17 ημέρες.

Αυτός ο αριθμός δεν λαμβάνεται από πουθενά. Ο Moreno είναι πεπεισμένος ότι το σώμα μας συνηθίζει σε οποιαδήποτε τροφή και περιορισμούς σε μόλις 17 ημέρες. Εξαιτίας αυτού, ο μεταβολισμός και η απώλεια επιπλέον κιλών επιβραδύνονται. Επομένως, μετά από ένα άλλο στάδιο 17 ημερών στη διατροφή, πρέπει να αλλάξετε κάτι.

# 1. Ένας κύκλος. Ο στόχος του κύκλου είναι να επιταχύνει τον μεταβολισμό και να ξεκινήσει τη διαδικασία απώλειας βάρους. Για αυτό, οι ασθενείς συνταγογραφούν δίαιτα 1200 θερμίδων την ημέρα. Μπορείτε να φάτε άπαχο κρέας, ελαφρά γαλακτοκομικά προϊόντα, φρούτα (εκτός από μπανάνες) και λαχανικά (εκτός από πατάτες), να πιείτε πράσινο ή βότανο τσάι.

# 2. Ο δεύτερος κύκλος. Ο στόχος του επόμενου κύκλου είναι να διορθώσει το αποτέλεσμα του προηγούμενου και να συνεχίσει να χάνει επιπλέον κιλά. Για αυτό, εφαρμόζονται τακτικές εναλλαγής: μια ημέρα υψηλής θερμιδικής αξίας (1500 θερμίδες) αντικαθιστά μια ημέρα χαμηλών θερμίδων (1200 θερμίδες). Η επιτρεπόμενη ποσότητα λίπους δεν είναι μεγαλύτερη από μία μερίδα την ημέρα. Αυτό είναι 1 κουταλιά της σούπας. φυτικού ελαίου ή μαγιονέζας, 170 γραμμάρια κρέατος χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και μεσαία μερίδα τονοσαλάτας.

# 3. Κύκλος τρίτος. Ο στόχος του τρίτου κύκλου είναι η πλήρης μετάβαση σε μια υγιεινή διατροφή με παγκόσμια επέκταση της λίστας αποδεκτών σωστών τροφίμων. Σε αυτό το στάδιο, πρέπει να τρώτε νόστιμα και διαφορετικά. Γενικά, το σύστημα διατροφής του τρίτου κύκλου είναι παρόμοιο με τον 2ο κύκλο της διατροφής. Μόνο οι πρωτεϊνικές τροφές είναι περιορισμένες. Ωστόσο, μπορείτε να έχετε ένα ποτήρι κρασί με ένα ελαφρύ σνακ με τη μορφή τυριού, φρούτων, ακόμη και (προσοχή!) Ένα κομμάτι σοκολάτας.

Πλεονεκτήματα αυτής της διατροφής: σας βοηθά να χάσετε βάρος γρήγορα και αισθητά. σχηματίζει το σωστό κίνητρο. είναι χρήσιμο για την υγεία (εάν δεν υπάρχουν ιατρικές αντενδείξεις). αποθαρρύνει τη γεύση των επιβλαβών τροφίμων, δημιουργεί μια λατρεία υγιεινής διατροφής στην οικογένεια. επηρεάζει θετικά τη συνολική εμφάνιση.