Χάσε βάρος χωρίς να χάσεις την απόλαυση από το τραπέζι σου-Θα το δοκιμάσεις;

διαιτα,διαιτα εξπρεσ,διαιτα με αυγα,διαιτα 3 φασεων,διαιτα κετο,διαιτα μοναδων,διαιτα νασα,διαιτα τριων φασεων

Οι πατάτες, το μπέικον και το βούτυρο δεν έχουν μεγάλη φήμη: αυτά τα τρόφιμα είναι προφανώς πολύ λιπαρά και θα πρέπει να διατηρούνται μακριά από την καθημερινή σας ζωή εάν θέλετε να χάσετε βάρος. Ωστόσο, αποδεικνύεται πιθανό να συμπεριληφθούν επίσης: μια δίαιτα πλούσια σε λιπαρά θα…. μπορούσε να σας βοηθήσει να αλλάξετε αυτά τα επιπλέον κιλά. Αλλά πρέπει να αποφύγετε ένα συγκεκριμένο θρεπτικό συστατικό.

Ποιος δεν θα ήθελε να είναι σε θέση να φάει ό, τι θέλεις και να βλέπεις ακόμα τις λαβές αγάπης σου που σου έχουν παρακολουθήσει εδώ και πολύ καιρό, λιώνουν σιγά σιγά κάθε μέρα; Σύμφωνα με την επιστήμονα Susan Masino, δεν είναι απολύτως αδύνατο. Μην ανησυχείτε, θα εξηγήσουμε τα πάντα!

Αυξήστε την ποσότητα λίπους που καίτε

Εάν θέλετε να χάσετε βάρος αλλά δεν θέλετε να σταματήσετε να τρώτε λίπος, είναι τώρα δυνατό! Επιτρέπεται να τρώτε λίπος, αλλά πρέπει να αποφεύγετε τους υδατάνθρακες. Για να το κάνετε αυτό, θα σας δείξουμε ακριβώς πού βρίσκονται οι υδατάνθρακες στο παραπάνω βίντεο.

Η νευροβιολόγος Susan Masino λέει: «Δεν χρειαζόμαστε υδατάνθρακες για να έχουμε ενέργεια. Το λίπος παρέχει περισσότερη ενέργεια από την ίδια ποσότητα υδατανθράκων και οι δίαιτες με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες τείνουν να βελτιώνουν το ενεργειακό σας σύστημα παραγωγής. Επίσης, πολλά όργανα προτιμούν το λίπος ως πηγή ενέργειας ».

Όσοι είναι εξοικειωμένοι με τις δίαιτες θα έχουν παρατηρήσει ότι η δίαιτα Atkins πληροί αυτά τα κριτήρια. Σύμφωνα με τον eatsmarter, η συνολική πρόσληψη θερμίδων για αυτόν τον τύπο διατροφής χωρίζεται σε 45% λίπος και 40% πρωτεΐνη. Αρκετές μελέτες αποδεικνύουν επίσης ότι αυτή η ιδέα λειτουργεί και ακόμη καλύτερη από τις δίαιτες με χαμηλά λιπαρά. Αλλά πώς είναι δυνατόν;

Αυτό μπορεί να φαίνεται περίεργο, αλλά η κατανάλωση λίπους είναι πολύ αποτελεσματική. Διαρκεί περισσότερο στο σώμα μας και καταλήγουμε να αισθανόμαστε γεμάτοι για περισσότερο, οπότε δεν έχετε τόσους πόθους. Αυτό σημαίνει ότι καταναλώνετε λιγότερη τερηδόνα καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας και ως εκ τούτου, χάνετε βάρος.

Φυσικά, το ερώτημα εξακολουθεί να είναι αν μια δίαιτα με πολύ λίπος σε αυτήν είναι παγίδα ή όχι, δεδομένου ότι ακόμα δεν γνωρίζουμε πόσο υγιής είναι αυτός ο τύπος διατροφής. Τα επίπεδα χοληστερόλης δεν φαίνεται να επηρεάζονται, αλλά η υπόθεση ότι το ήπαρ παραμένει άθικτο όταν καταναλώνετε αυτήν την ποσότητα λίπους δεν είναι πολύ πιθανή. Σε περίπτωση αμφιβολίας, ρωτήστε το γιατρό σας ποιος θα σας βοηθήσει εάν είστε υπέρβαροι και δώστε σας όλες τις απαραίτητες συμβουλές για να αλλάξετε αυτά τα κιλά.

Ωστόσο, μην ξεχνάτε ένα πράγμα. Η άσκηση σας επιτρέπει να κάψετε λίπος πιο εύκολα. Η δίαιτα και η άσκηση περισσότερης σωματικής άσκησης θα σας επιτρέψουν να δείτε τα αποτελέσματα πιο γρήγορα. Καλή τύχη σε όλους σας!