Connect with us

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

4+1 βήματα για να αποκτήσεις ισορροπημένο και δραστήριο μεταβολισμό!

Άννα Ξενοπούλου

Published

on

μεταβολισμος,ενεργοποιηση μεταβολισμου,ενεργοποιηση μεταβολισμου στα 50,ενεργοποιηση μεταβολισμου στην εμμηνοπαυση,ενεργοποιηση μεταβολισμου τροφεσ,ενεργοποιηση μεταβολισμου στα 40,ενεργοποιηση μεταβολισμου με χαπια,ενεργοποιηση μεταβολισμου καυση λιπουσ,ενεργοποιηση μεταβολισμου βοτανα,ενεργοποιηση μεταβολισμου+διαιτα

Έχετε βρεθεί ποτέ σε μια τέτοια κατάσταση, όταν ακολουθείτε μια δίαιτα απώλειας βάρους, ασκείστε πολύ και κάνετε τα πάντα για να χάσετε επιπλέον κιλά, αλλά μάταια; Εάν ναι, πιθανώς έχετε μια ανισορροπία ορμονών που δεν σας επιτρέπει να χάσετε βάρος και τα κιλά σας παραμένουν ακίνητα…..

Είναι πολύ σημαντικό να διατηρηθεί η σωστή υγιεινή ισορροπία ορμονών, με αντίθετο τρόπο μπορεί να υποφέρετε από εκατοντάδες συμπτώματα, όπως κόπωση, κόπωση, τριχόπτωση, εύθραυστα νύχια, δυσκοιλιότητα, παχυσαρκία, πρήξιμο και άλλα.

Λοιπόν, τι να κάνετε για να ελέγξετε αν οι ορμόνες σας είναι εντάξει;

# 1. Ελέγξτε τον θυρεοειδή αδένα σας

Είναι υπεύθυνο για το μεταβολισμό του σώματός μας, οπότε σε περίπτωση δυσλειτουργίας του, μπορεί να κερδίσετε βάρος χωρίς προφανείς λόγους. Ρωτήστε το γιατρό σας για τις κύριες ορμόνες του θυρεοειδούς σας – Τ3, Τ4 και ορμόνη διέγερσης του θυρεοειδούς. Σε πιο σπάνιες περιπτώσεις, θα πρέπει επίσης να ελέγξετε αντισώματα θυρεοειδούς και αντισώματα κατά της θυρεοσφαιρίνης.

# 2. Αντιμετωπίστε την ανισορροπία των θυρεοειδικών ορμονών

Εάν έχετε μειωμένα επίπεδα T3 και T4, ρωτήστε το γιατρό σας σχετικά με τα συνθετικά, που θα αντικαταστήσουν τα φυσικά και θα διατηρήσουν την ισορροπία.

# 3. Αυξήστε την πρόσληψη πρωτεϊνών

Προβλήματα με απώλεια βάρους μπορεί να οφείλονται σε ανεπάρκεια πρωτεΐνης στη διατροφή σας. Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με αυτό, έτσι θα σας βοηθήσει να ελέγξετε το επίπεδο σακχάρου στο αίμα σας και την ινσουλίνη, αφενός, αφετέρου, βοηθά στην ομαλοποίηση του επιπέδου των ορμονών ελέγχου της όρεξης.

# 4. Ελέγξτε την αϋπνία σας

Εάν κοιμάστε λιγότερο από 6 ώρες την ημέρα, το σώμα σας αντιδρά σε αυτό με την αύξηση της ορμόνης κορτιζόλης. Η κύρια λειτουργία του είναι η διατήρηση της ζωής και η διατήρηση του σώματος, γι ‘αυτό αυξάνεται η όρεξή σας και αρχίζετε να τρώτε λιπαρά και ζαχαρούχα τρόφιμα.

# 5. Τρώτε βατόμουρα

Αυτό το καταπληκτικό μπλε φρούτο είναι πλούσιο σε ορμόνη καύσης λίπους Adiponectin. Απλώς πίνετε ένα smoothie την ημέρα και σε λίγες εβδομάδες, σίγουρα θα χάσετε επιπλέον κιλά.

 

 

Είμαι η Άννα Ξενοπούλου και είμαι αρθρογράφος. Έχω αποφοιτήσει απο ΙΙΕΚ Δημοσιογραφίας και μιλάω Αγγλικά και Ιταλικά. Λατρεύω την μουσική και τα ζώα και ειδικά τον αγαπημένο μου Παρούλη. Μπορείτε να μου στείλετε emai εδώ: [email protected]

Advertisement

Trending